mmooppeedd_91 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 När jag ska lägga in bilen så kommer det upp en sån här ruta vad gör jag för fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Damn, you need to explain more! Vad..sjutton snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag betvivlar att du läst de klistrade guiderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) HAHA.. Jag gissar på att han joina Gta Sajten för detta!?!? Aja, om inte han svara snart så blir det väl report och låsning? BTW: såg att han är det senaste personen som joinat Gta Sajten.. Redigerad 1 december, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) När jag ska lägga in bilen så kommer det upp en sån här ruta vad gör jag för fel. Om du skall lägga upp en bild så måste du först ladda upp den. När du har gjort detta kopierar du adressen och skriver: här kopierar du in adressen men i det sista sätter du in ett / före i:et. Förstår du? Redigerad 1 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Om du skall lägga upp en bild så måste du först ladda upp den. När du har gjort detta kopierar du adressen och skriver: här kopierar du in adressen men i det sista sätter du in ett / före i:et. Förstår du? Men, att du kan missförstå så grovt! Han skriver i moddingforumet, och vill ha hjälp med imgtool - ett moddingprogram till GTA. Inte knappen i forumets verktygsfält som råkar heta image tool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Men, att du kan missförstå så grovt! Han skriver i moddingforumet, och vill ha hjälp med imgtool - ett moddingprogram till GTA. Inte knappen i forumets verktygsfält som råkar heta image tool! Ah, kan inget om moddning. Trodde han skulle lägga upp en bild på sin bil han gjort. Ursäkta min okunskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Vice. har lite rätt ändå, det verkar ju som att killen försöker visa vilken ruta som kommer upp.. eller? Förresten, aler: Vad är det som är så speciellt med att han joinade samma dag som han skrev det här? Redigerad 1 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vice. har lite rätt ändå, det verkar ju som att killen försöker visa vilken ruta som kommer upp.. eller? Förresten, aler: Vad är det som är så speciellt med att han joinade samma dag som han skrev det här? Nä, dra mig i snabeln och ta mig bakifrån! Du har ju rätt! Moppe91: Tryck "Bläddra" nedanför rutan för svaret, leta upp din bild och tryck "Öppna". Tryck sen "Add this Attachment" så laddas din bild upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts