Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 EDIT: bifogar en in-game bild, ganska snygg grafik. Mm, men tänk på att det inte bara är upplösningen man kan ändra, ta också grafics details, draw distance, ani-aliasing och mipmapping. Details är väl viktigast tillsammans med drawdistance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hUNTR Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Mm, men tänk på att det inte bara är upplösningen man kan ändra, ta också grafics details, draw distance, ani-aliasing och mipmapping. Details är väl viktigast tillsammans med drawdistance. Jag kör med 1024*768 32bit för jag ser ingen skillnad när jag ändrar upplösningen, men på bilden så hade jag fullt i anti-aliasing, draw distance och detail. Ända skillnaden var när jag drog ner upplösningen så hackade kameravinkeln mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts