Jump to content

Radio Proffs går igen!

Kane
 Share

Recommended Posts

Ja du läste rätt !

Proffs sänder live imorgon: Fredag 1 December 2006 kl 19:30 till oändligheten.

www.PROFFS.inc.se

Proffs har planerat en comeback lagom till första advent! Vi har vart "döda" eller snarare knockade ett bra tag nu. Det var några månader sedan vi sände sist. Kan det ha vart i September? I alla fall så har vi tänk oss att komma tillbaka, eftersom att så många har tjatat och gnällt och saknat oss så uti helv... Vi blev i alla fall övertalade till att "resurrectas" eller snarare kvickna till från vårat ide, och ska nu skjuta iväg en salva till med roliga sketcher, busringningar, inringningar och inte minst Wax och Piskassamans ändlösa babbel. Vi kommer att köra en sändning varje advent ända fram till jul (fredag, istället för söndag) fullspäckad med knaprig humor och skadeglädje. Sändningarna kommer att vara (100x8)/800x[den vanliga längden]. Alltså exakt lika långa som förut, (ca 3h).

Jag, Wax ska befinna mig framför mikrofonen för att köra enkelriktad konversering med er, och Piskassaman ska göra detsamma. McJess och Callaghan ska sitta vid telefonen såklart, och JP ska assistera er på IRC kanalen.

När vi har sänt den här salvan, så ska vi börja förbereda oss för Säsong 07, som ska köra igång i vår, och efter den säsongen kan ni förvänta er en Sommarlovsspecial (mer info kommer).

Återförenas med dina gamla polare: Wax, Piskassaman, McJess, JP Walker och Callaghan Fredag, 1 December 2006! You might be satisfied!

www.PROFFS.inc.se

Redigerad av Kane
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jobbigt. Det någon som sitter och andas i micken skithögt.

Vad händer nu då? Jag satt och lyssnade lite. Sen hörde jag någon säga: "Du stängde av va?" Då svarar en annan: "Ja, jag tror det". Sen så började de spela något James Bond-spel som man kan sitta och lyssna på :blink:

Redigerad av p-c-2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor