Tackleberry Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag fick ett meddelande om att jag borde berätta lite mer. 1. Jag besöker inte GTAsajten ofta, någon gång i veckan bara. Har dock blivit lite mer de senaste dagarna. 2. Jag gillar inte att tråden blev låst och nej, jag är inte speciellt insatt så jag visste inte om en ny skulle skapas. 3. Jag är inte "forumkåt", inte ens lite små kåt. Bry er inte mer i mig nu, tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Humörssvängningar? Mens? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Mens? Varför håller ni på med Tackleberry? Han sa bara att han inte ville ha Dagens Lol stängd. Och nu börjar ni med sånt skit på han. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Mens? Men äh, Käften med dig din jävla toalettråtta. Tacka fan att man kan bli ilsken för att forumets största tråd stängs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Men äh, Käften med dig din jävla toalettråtta. Tacka fan att man kan bli ilsken för att forumets största tråd stängs. Hur jävla tjock får man bli? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hur jävla tjock får man bli? Man sätter väl egna gränser. - Nej, Varför kan inte jag bli arg på att några stycken spammar i DL och får den låst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Hur jävla tjock får man bli? Som din tjej, sen är det äckligt Ge er, va fan har Tac gjort er? Han sa ju bara att han inte gillade att Dagens lol stängdes, hur många har inte sagt det? jag gillade det inte heller.. Roxxy: Tac hör till det manliga könet lika mycket som du hör till det.. Redigerad 3 december, 2006 av Chilli_13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Som din tjej, sen är det äckligt Ge er, va fan har Tac gjort er? Han sa ju bara att han inte gillade att Dagens lol stängdes, hur många har inte sagt det? jag gillade det inte heller.. Roxxy: Tac hör till det manliga könet lika mycket som du hör till det.. Du pratar givetvis ur egen erfarenhet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Du pratar givetvis ur egen erfarenhet Delvis, ja. jag vet att jag och Tac inte är ensamma om att tycka det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Som din tjej, sen är det äckligt Håller med där, har visserligen ingen tjej nu, men mina ex var precis lagom smala. Tjocka tjejer tycker vi inte om. Tac har bett om ursäkt för att han överreagerade och allt är lungt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Humortråden ersätter Dagens lol, så nu har den här topicen gjort sitt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts