SlewME Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Låter finfint! Ni som vill vara med på listan, skicka in erat DH-ip till mig så att ni kan ändra status. http://www.whatismyip.com fungerar för att kolla upp ipt, skicka över PM! Nu fungerar hela scriptet, har ni något att påpeka så gör det. Redigerad 30 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Mwhha, jak och isgodis rejpar sir.per.. HK'S, WOHO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Asså? Jag vill joina. Förövrigt - man borde få skriva in sin plats på sidan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Asså? Jag vill joina. Förövrigt - man borde få skriva in sin plats på sidan också. Skriver bara in platser till de som vill, vill du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Skriver bara in platser till de som vill, vill du ? Lägg in mig på listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Lägg in mig på listan Måste ha ditt DH-ip först. Kolla det på http://www.whatismyip.com Vill du ha med din plats där du sitter också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 D43:30 Lägg till Ärrtvå, hans ip är 81.163.43.125. Hans plats är D43:28. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Måste ha ditt DH-ip först. Kolla det på http://www.whatismyip.com Vill du ha med din plats där du sitter också? 81.163.21.183 Japp, platsen: D21, plats 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) D43:30 Lägg till Ärrtvå, hans ip är 81.163.43.125. Hans plats är D43:28. Done. JSHC, Done Redigerad 1 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jackers plats: D11, plats 27. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Någon som är med på CSLajv sen? Eller, har dom öppet hela natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hörru Sebbe, databassäkerhet är bra att ha. Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers fel '80040e31' [MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-5.0.22-community-nt]Data too long for column 'status' at row 5 /DH/index.asp, rad 96 Du får lära dig att fixa sådant. nu vet jag var på servern filerna ligger och vad kolumnen heter. DIN SERVER SKA DÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Hörru Sebbe, databassäkerhet är bra att ha. Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers fel '80040e31' [MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-5.0.22-community-nt]Data too long for column 'status' at row 5 /DH/index.asp, rad 96 Du får lära dig att fixa sådant. nu vet jag var på servern filerna ligger och vad kolumnen heter. DIN SERVER SKA DÖ Hm, ja, men försök att komma någon vart med det där Gjorde en felhanterare för din skull Behövs inte så många rader extrakod för det. Redigerad 1 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kan vi inte ha ett enda stort gruppfoto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kan vi inte ha ett enda stort gruppfoto? OH NOES! JAG HATAR SÅNNA! Jävla blixt skit.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 OH NOES! JAG HATAR SÅNNA! Jävla blixt skit.. :/ Haha, okej, inget gruppfoto Någon som är med på CSLajv? Eller är det öppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Lugna ner dig, det öppnar 12:00 imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Nu har Siana försvunnigt. *edit* ...till acticity för att göra pixelart med pärlor/pärlplattor Redigerad 1 december, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Yumma, tog nyss en super romantisk promenad med IceCandy.. <: Var så kallt så att jag fick låna hennes jacka.. (: Redigerad 1 december, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 81.163.29.165 lägg till mig. D29:54 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts