Jacker Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hej. Jag känner mig bortglömd. Var är du? Härjade precis lite med Siana, P-C, R2 och P-Cs kompisar. Kul som fan, vi var framme på Jolt- öppningen och sen var Siana och jag och skrek på danstävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Var är du? Härjade precis lite med Siana, P-C, R2 och P-Cs kompisar. Kul som fan, vi var framme på Jolt- öppningen och sen var Siana och jag och skrek på danstävlingen. Clone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Clone Skojar du? Det står ju P-Cs kompisar? Synd Stell =D Redigerad 30 november, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Clone Kan du inte läsa eller? Han skrev P-Cs kompis.. Någon som vill hjälpa mig med hamachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Ljudklipp klart. Sorry för dålig kvalitet. Joltöppning (tryck). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Någon som vill hjälpa mig med hamachi? Kan väl försöka, what's the problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Ljudklipp klart. Sorry för dålig kvalitet. Joltöppning (tryck). Nice, men jag trodde det skulle vara mer "psssshhhhhhhhhhhh". Alltså fler jolt som öppnades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Var är du? Pröva rad 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Har gjort en lista över vart forumiterna sitter: FoxtroT: B31:16 JSHC: D21:64 Siana: D43:30 StellHell: R29:54 Stian: D19:58 T-Ryder: D1:33 Ärrtvå: D43:28 (stämmer det?) Jag är inte säker på om alla platser är korrekta, säg till om det inte stämmer, så ändrar jag. Ni som inte står med på listan; skriv gärna vart ni sitter. Det kan vara bra med en samlad lista. Varöfr "glömmer" alla mig för ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Varöfr "glömmer" alla mig för ? Sorry, måste ha missat att du skrivit vart du sitter. Om du ens har gjort det? Vart sitter du då? Redigerad 30 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Varöfr "glömmer" alla mig för ? Du har fortf inte vart här ditt vider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Du har fortf inte vart här ditt vider :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) :'( Nu finns du med på listan! Postar den igen som en update. Donkeey: B20:25 FoxtroT: B31:16 JSHC: D21:64 Mr.Dumbom: D43:24 P-C: B12:38 Siana: D43:30 StellHell: R29:54 Stian: D19:58 T-Ryder: D1:33 Ärrtvå: D43:28 (stämmer det?) Jag är inte säker på om alla platser är korrekta, säg till om det inte stämmer, så ändrar jag. Ni som inte står med på listan; skriv gärna vart ni sitter. Det kan vara bra med en samlad lista. Redigerad 30 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nu finns du med på listan! Postar den igen som en update. Donkeey: B20:25 FoxtroT: B31:16 JSHC: D21:64 Siana: D43:30 StellHell: R29:54 Stian: D19:58 T-Ryder: D1:33 Ärrtvå: D43:28 (stämmer det?) Jag är inte säker på om alla platser är korrekta, säg till om det inte stämmer, så ändrar jag. Ni som inte står med på listan; skriv gärna vart ni sitter. Det kan vara bra med en samlad lista. P-C: B12;38 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 D43:24 <--- Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) P-C: B12;38 Fixat! Hur känns det nu då? Nu har årets DH Winter varit igång i ~16 timmar. @Mr.Dumbom: inlagd. Redigerad 30 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Fixat! Hur känns det nu då? Nu har årets DH Winter varit igång i ~16 timmar. Känns gött, alltid hålligång, har dock inte träffat några sajtare än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Känns gött, alltid hålligång, har dock inte träffat några sajtare än Okej, men nu finns det ju en liten lista på vart några sitter. Kolla på den och spring iväg och hälsa på dem! Edit: Post nr 2100. Redigerad 30 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Fick en konstig idé. Vad sägs om att jag skapar en sida där du kan sätta din status på något, så kan andra här se om du är vid datorn eller inte? Detta kommer att regleras via ipnummer och kommer vara snabbt och enkelt att ändra. exempel: http://ww2.beffo.se/DH Redigerad 30 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Fick en konstig idé. Vad sägs om att jag skapar en sida där du kan sätta din status på något, så kan andra här se om du är vid datorn eller inte? Detta kommer att regleras via ipnummer och kommer vara snabbt och enkelt att ändra. exempel: http://ww2.beffo.se/DH Låter finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts