Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag SKA komma till DH Summer -07 Ja, det har vi ju inte hört förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Ja, det har vi ju inte hört förut! Nope . Ville bara göra er säkra på det. . Bara för att jag säger att jag ska komma, så kommer det att sluta med att jag inte kommer. Redigerad 30 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jak är bäst på allt! ..nästan iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vart sitter alla? (: Kan ngn göra en lista eller ngt? Ni kan få en fruktsoppa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jak skulle komma iår om jag fått låna min polaresdator. Hans ursäkt var "Men dom kommer skratta ut den på Dreamhack". Nu får jak varken träffa forumiter eller flirtsorZ^ Ska försöka smyga mig ner Jönköping under helgen och försöka locka henne ut, för man måste ha biljett för att komma in, huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Går att köpa besöksbiljett. Den gäller 24h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vart sitter alla? (: Kan ngn göra en lista eller ngt? Ni kan få en fruktsoppa.. Men du vill ju inte säga var du sitter din jävla jordnöt. Säg bara så kommer vi och gör dig sällskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 .wtphf! Tankade Jackass number two på 30 sec av Siana.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Går att köpa besöksbiljett. Den gäller 24h. Vad är priset på en sådan biljett? @Sikorkaaaaaaaaaa: Bra fim ! Redigerad 30 november, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Men du vill ju inte säga var du sitter din jävla jordnöt. Säg bara så kommer vi och gör dig sällskap. Men är det inte bättre om det finns en samlad lista över vart alla sitter? Då kan man gå in i den listan och kolla, ist för att läsa igenom hela tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Sitter D21 Plats 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) ...... titta längre ner i tråden. Redigerad 30 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Siana, ärrtvå, P-C och stellan hade just showdown på Activity. Vi spelade pingis, airhockey, fotbolls-spel och elchocks-spel. Stellan förlorade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Kommer det några artister dit? Vilka i så fall. Kan tänka mig att det är skoj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 De där aktiviteterna ni håller på med, kostar de något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 De där aktiviteterna ni håller på med, kostar de något? Nek :/ Kommer från inträdespriset tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nek :/ Kommer från inträdespriset tror jag Man får nästan hoppas det, med tanke på priset.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hett på bigscreen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Har gjort en lista över vart forumiterna sitter: FoxtroT: B31:16 JSHC: D21:64 Siana: D43:30 StellHell: R29:54 Stian: D19:58 T-Ryder: D1:33 Ärrtvå: D43:28 (stämmer det?) Donkeey: B20:25 Jag är inte säker på om alla platser är korrekta, säg till om det inte stämmer, så ändrar jag. Ni som inte står med på listan; skriv gärna vart ni sitter. Det kan vara bra med en samlad lista. Redigerad 30 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 R:29 P:54 sitter jag på. Och jag förlorade bara på vissa aktiviteter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts