FoxtroT Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 En dålig vana är svår att få bort. Hatar alla "Hallåå" rop, men dom kommer alltid vara där.. Mm, synd nog. nån som vill lira CS lajv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hallå skiten? Aha, du menar att alla skrek "Hallå" på DH Summer i år? dom har typ gjort det varje DH vad jag vet Nej fyfan tycker exakt samma sak En dålig vana är svår att få bort. Hatar alla "Hallåå" rop, men dom kommer alltid vara där.. aa det är jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Mm, synd nog. nån som vill lira CS lajv? Vart ligger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Du menar DH Summer -07? Självklart.. jag tänkte fel Fortfarande inga GTASajtare som vart här Blev dock skrämd av 2 tjejer från BrutalCS som var här.. BrutalCS?? Själv har man hög musik som man själv valt ut, snabbt internet, läsk, godis och frihet samt benutrymme Bäst av allt - folktomt Men inga kompisar Aja... sitter du bara på en 10mb/s? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vart ligger det? A hallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Usch, vad har jag gett mig in på.. Du är säker på att det inte gör för jävla ont siana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Usch, vad har jag gett mig in på.. Du är säker på att det inte gör för jävla ont siana? Vafan har nu hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Omg, vad är det ni vill ha med mig i? Vad då för en tävling.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hoppas att BassHunters nya låt spelas på repeat i A-hallen http://youtube.com/watch?v=UGquX-SQtZA Mer bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vafan har nu hänt? The A-hole? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 A hallen Jag och en annan kanske är med senare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Äh, bra nog sugen man blir på att åka dit nu när man sitter och läser hur bra ni verkar ha det. Jag ska försöka komma till sommarn iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vafan har nu hänt? Sovsalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Måste ta mig dit till sommaren... Fan... Mer bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag, DimpZ och några andra IRL polare funderar på att dra till Dreamhack Summer -07, känner sig jävligt taggad att fara dit nu när man ser hur roligt ni har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Sovsalen Säg vad som händer! Jag som är 70+ mil bort vill veta vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Fick nyligen reda på via SMS att min nya internet-flirt ska åka till DH imorgon... Fy vad less på livet man blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag, DimpZ och några andra IRL polare funderar på att dra till Dreamhack Summer -07, känner sig jävligt taggad att fara dit nu när man ser hur roligt ni har det Hell yeah! Synd att man bor i en håla som är så jävla långt därifrån Säg vad som händer! Jag som är 70+ mil bort vill veta vad som händer Du har då närmare än vad Jag och Marky har, skulle gissa på 100+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nån som är på till Sibylla och käkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Du har då närmare än vad Jag och Marky har, skulle gissa på 100+ Långt iaf. :'( Jag SKA komma till DH Summer -07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts