FoxtroT Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Förresten, var det nån som spytt vid Jolt- ståndet i D- hallen? Luktade så... :/ måste vart det, fyfan vad illa det luktade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nu är jag här! Wallaboo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nu är jag här! Wallaboo! Wabbalala- shabbala. Spana in tjejen på scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 She's enlighted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Man kan ju inte säga att det är tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nya spamtråden nummer 1? Önskar att jag hade kunnat komma... men mamma tillät mig icke...inte om det var att alla satt och spelade dator i 4 dagar..(Det kan du lika gärna göra hemma och sen så måste du ta ledigt från skolan) DH Summer -06 hoppas jag på iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nya spamtråden nummer 1? Önskar att jag hade kunnat komma... men mamma tillät mig icke...inte om det var att alla satt och spelade dator i 4 dagar..(Det kan du lika gärna göra hemma och sen så måste du ta ledigt från skolan) DH Summer -06 hoppas jag på iaf Du menar DH Summer -07? Önskar också att jag kunnat komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hade också velat åka dit. Men har ju inte ens en egen dator . Annars hade jag väl fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hade också velat åka dit. Men har ju inte ens en egen dator . Annars hade jag väl fått. Då hade GtaSajtarna plundrat dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Då hade GtaSajtarna plundrat dig Haha, och? Kul iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Fortfarande inga GTASajtare som vart här Blev dock skrämd av 2 tjejer från BrutalCS som var här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 /avundssjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Själv har man hög musik som man själv valt ut, snabbt internet, läsk, godis och frihet samt benutrymme Bäst av allt - folktomt Ni får ha det så bra där i jönköpng Redigerad 30 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Själv har man hög musik som man själv valt ut, snabbt internet, läsk, godis och frihet samt benutrymme Bäst av allt - folktomt Ni får ha det så bra där i jönköpng 10mb/s ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Om alla svarar ärligt nu .. Är det nån som tycker det är kul med "halå" skiten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Om alla svarar ärligt nu .. Är det nån som tycker det är kul med "halå" skiten ? Hallå skiten? Aha, du menar att alla skrek "Hallå" på DH Summer i år? Redigerad 30 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 10mb/s ftw Japp HALLLÅÅÅÅÅ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hallå skiten? Aha, du menar att alla skrek "Hallå" på DH Summer i år? Dom skriker "Hallå!" nu med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Om alla svarar ärligt nu .. Är det nån som tycker det är kul med "halå" skiten ? Nej fyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 En dålig vana är svår att få bort. Hatar alla "Hallåå" rop, men dom kommer alltid vara där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts