spajdermän Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Ta med tjejen? Hon stormtrivs säkert bland 10.000 svettiga gamers Bara för att Sikorkas gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Bara för att Sikorkas gör det Det är mer "normala" tjejer där än "gamers". Kryllar av fjortisbrudar där varje år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Det är mer "normala" tjejer där än "gamers". Kryllar av fjortisbrudar där varje år. Oh yeah. Aye, minns att jag såg 4 st tjejer som satt bredvid varandra, alla hade skapat gnomes med rosa hår och de var ute och hade party och samarbetade eller ngt.. cute.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag och Jacker, och Ärrtvå på ett litet hörn, hade ju ett trevligt möte med ett par tjejer. De skulle visst återkomma till sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag och Jacker, och Ärrtvå på ett litet hörn, hade ju ett trevligt möte med ett par tjejer. De skulle visst återkomma till sommar. Du hade ju paxat den enda som var okej. Dom andra två var ju bara...små. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Du hade ju paxat den enda som var okej. Dom andra två var ju bara...små. Jag paxade ingen, jag sa bara att hon var snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag paxade ingen, jag sa bara att hon var snygg. Ännu en DH-romans pågång eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Ännu en DH-romans pågång eh? Kanske, men ingen mer Gtasajtenromans? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Nej nej, orka romanser. One- night- stand är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 HAHA.. äre nån som är med på summer -07 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 HAHA.. äre nån som är med på summer -07 ? RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 RavenE What? Jag har väl aldrig sagt att jag ska komma till DH -07? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 HAHA.. äre nån som är med på summer -07 ? Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ni som redan nu "självklart" kommer, tänk på hur löjliga ni kommer att framstå i sommar om ni inte kommer. Det är väl lite väl tidigt att lova något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag och Jacker, och Ärrtvå på ett litet hörn, hade ju ett trevligt möte med ett par tjejer. De skulle visst återkomma till sommar. Eww.. de var ju typ 93or. Jacker tog dom till mitt bord också och så stog de där och chattrade i typ en halvtimme utan att jag lyssande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Eww.. de var ju typ 93or. Jacker tog dom till mitt bord också och så stog de där och chattrade i typ en halvtimme utan att jag lyssande. Var de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 På summer kommer jag med ett jävla drös polare hade jag tänkt. Många man känner har ju körkort då f3starNs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ni som redan nu "självklart" kommer, tänk på hur löjliga ni kommer att framstå i sommar om ni inte kommer. Det är väl lite väl tidigt att lova något? Jo, det är sant. Men som det ser ut nu så kommer jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts