Sniper Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Lol, jag äger dig. Bor du i Solna? Japp. Tveksam till att frakta datorn i flygplanet dock... Och om Pite Midnight blir av nästa år så går jag på det och skiter i DH Bor du i Piteå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Bor du i Solna? Bor du i Piteå? Det står väl i princip, ganska onödig fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Bor du i Solna? Bor du i Piteå? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=810242 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Yay, jag kom med i en artikel och en ganska stor intervju :] DreamHack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Yay, jag kom med i en artikel och en ganska stor intervju :] DreamHack Vad var det för stolpskott som hade skrivit den intervjun? Ett antal väldigt irriterande fel. Känner ni den slappa grabben i morgonrock? Redigerad 5 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Yay, jag kom med i en artikel och en ganska stor intervju :] DreamHack Vart är du i texten då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Vart är du i texten då ? August. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Vart är du i texten då ? August. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Åh, ja, då var det en stor bit. Jag visste inte att du hette August nämligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 LOL! Keff värre, tjejen på bilden är min kompis lillasyster, hon var med i vårat sällskap. Killen brevid är Jocke "kuken", en annan polare till mig. (Hon heter förövrigt Johanna a.k.a Jojo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Yay, jag kom med i en artikel och en ganska stor intervju :] DreamHack Jag gillade förklaringen på vad DotA är för något. Dota - utveckling av ett spel av någon privatperson Det tog mig ca 10 sekunder innan jag fattade vad dom menade, och ytterligare 10 sekunder innan jag fattade att dom förstått allting helt fel Usch, vad sur man blir. Men alla kan väl inte veta allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 FSP- First person shoter – alla krigsspel Det var ett nytt sätt att förkorta det på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Jag gillade förklaringen på vad DotA är för något. Det tog mig ca 10 sekunder innan jag fattade vad dom menade, och ytterligare 10 sekunder innan jag fattade att dom förstått allting helt fel Usch, vad sur man blir. Men alla kan väl inte veta allt... Ja, hon måste ha missuppfattat Vi sa "DotA är en expansion av ett spel som heter Warcraft III som är utvecklat av en privatperson" och hon missförstog nog liiiite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 När vi ändå dissikerar intervjun totalt: hitta ett extremt irriterande fel! Vad man än må tycka om datorspel så är det klart att det i dagsläget är en självklar del av vår kultur. Möjligheterna att använda datorspel inom inlärning och undervisning är stora och spelen bidrar till att utveckla kompetens och teknologi. Man anar att ett antal av ungdomarna som finns på Dreamhack i framtiden kommer att vara viktiga aktörer i en bransch som står inför stor tillväxt och kommer att varar viktig för oss i Sverige. Vad tycker deras kompisar om att de åker till Dreamhack. ( Vad tycker deras kompisar om att de åker till Dreamhack. Vad tycker deras kompisar om att de åker till Dreamhack. Vad tycker deras kompisar om att de åker till Dreamhack. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Woho, DH-bilder! Sijenna: http://pici.se/pictures/8G3ZNV.jpg LAWL! http://pici.se/pictures/i3Tfd8.jpg Sijenna is evul. http://pici.se/pictures/sDXOm6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Emerald is back: Emeralds DH Movie 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Emerald is back: Emeralds DH Movie 2 Hahaha . "Ehm, okej, nu drar vi!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Woho, DH-bilder! Sijenna: *bild* LAWL! http://pici.se/pictures/i3Tfd8.jpg Sijenna is evul. *bild* du ser lite inkländ ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Nu har jag läst det mesta här i tråden och Sikorka har berättat o.s.v. Jag är supersugen på att åka på DH-07 Hoppas bara jag får.. Både för tjejen och för min käre mor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Nu har jag läst det mesta här i tråden och Sikorka har berättat o.s.v. Jag är supersugen på att åka på DH-07 Hoppas bara jag får.. Både för tjejen och för min käre mor... Ta med tjejen? Hon stormtrivs säkert bland 10.000 svettiga gamers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts