R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Var kan dom spela det annars? I B-hallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Mwhaha, såg nyss en tabbe på Dh's webcam sida.` Edit: Nu är ljuset släckt! Jag skrev det samtidigt som jag publicerade webkamerorna - vilket var typ exakt när de öppnades. Jag tror de flesta här märkte att ljuset var släckt. Redigerad 30 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag skrev det samtidigt som jag publicerade webkamerorna - vilket var typ exakt när de öppnades. Jag tror de flesta här märkte att ljuset var släckt. Yeah yeah, tål att upprepas. Ja, ni som är där ja. Men inte vi som sitter hemma. Well well, trevlig vistelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) TillÄrrtvå: Fick du vänta 1 h och 40 minuter på att få åka iväg?!? :'( Fin gruppbild. Foto: P-C Donkeey med självutlösning. Är det Dumbom som står längst ut till höger? Skriv gärna namnet på alla nästa gång. Redigerad 30 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 TillÄrrtvå: Fick du vänta 1 h och 40 minuter på att få åka iväg?!? :'( Är det Dumbom som står längst ut till höger? Skriv gärna namnet på alla nästa gång. Siana, Jacker, Donkeey, Ärrtvå, P-C och Mr.Dumbom är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 TillÄrrtvå: Fick du vänta 1 h och 40 minuter på att få åka iväg?!? :'( Jopp, men då var jag i bussen och halvsov så det gjorde inte mig så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Siana, Jacker, Donkeey, Ärrtvå, P-C och Mr.Dumbom är det. Okej, som jag trodde då.. Hur gammal är Donkeeey på sin avatar egentligen? Stor skillnad ju! Jopp, men då var jag i bussen och halvsov så det gjorde inte mig så mycket. Jaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hur gammal är Donkeeey på sin avatar egentligen? Stor skillnad ju! Vi upptäckte också det, han ser mycket äldre och större ut i verkligheten än på den bilden, men den var visst två år gammal eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vi upptäckte också det, han ser mycket äldre och större ut i verkligheten än på den bilden, men den var visst två år gammal eller så. ;D den är ju 2 år gammal också ska ladda upp en ny snart nån som vet om ljuset tänds sen imorrn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 nån som vet om ljuset tänds sen imorrn... Det tänds på söndag när man ska börja packa ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Sådär.. nu kan jag äntligen sätta mig ner och spela/surfa/whatever. När jag kom dit så blev det lite stul med uppackingen, inte lätt när man är en oenfaren lanare. När jag väl hade fått sätta mig ner i några minuter så blev jag bortrövad till den lilla forumträffen med Ärrtvå, Siana, P-C, Jacker, Donkeey. Sen jag fick möta Donkeey i en tennisduell i Wii-montern. Och jag total-förlorade. Sen när jag gick tillbaka till min plats så gick jag och min kompis iväg till Willys och köpte lite grejer och sedan till Sibylla och åt mat. En nytagen bild.. http://img214.imageshack.us/img214/5756/bild1sd1.th.jpg Bläh.. jag hatar och vara med på foton.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Fan ville ju också vart på DHW! men det blir väll nästa år... Så vi syns väll nästa år ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Bläh.. jag hatar och vara med på foton.. Du blev ju sötare än Siana, vad ska du vara ledsen för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Jag är här, uppackat och klart! B31 plats 16 Btw... Min polares skärm funkar inte.. nån som har nån tillsalu? Redigerad 30 november, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Spelar Basshunter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag är här, uppackat och klart! B31 plats 16 Btw... Min polares skärm funkar inte.. nån som har nån tillsalu? Ja man vet ju aldrig, det kan ju finnas folk som kånkar med sig två stycken.. ...eller finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Fan alltså, för varje Dreamhack-tråd blir man mer och mer sugen att dra dit. Får man passa på att fråga: hur är Wii-kontrollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Finns folk till allt, även på DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Får man passa på att fråga: hur är Wii-kontrollen? Man är ovan i början men helt klart tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Förresten, var det nån som spytt vid Jolt- ståndet i D- hallen? Luktade så... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts