Siana Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Hemma! Sov som en jävla gris i bilen hem, så det kändes förbaskat fort att komma hem. Nu ska jag ta en dusch, och sedan sova, men först, vad ni alla väntat på... BILDER! --- 56K- Varning --- I slutet av DreamHack... Nedpackning, en aning nedskräpat. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/r3re8jadzi.JPG http://ww2.beffo.se/upload/pic~/pg1flt30rs.JPG darkfejs poserar innan han sticker. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/5a71ekg27n.JPG Samma sak gör Jacker. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/gpzjhnc9aq.JPG Jag knäppte av en bild på Ärrtvå strax innan jag stack. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/qomvielqus.jpg StellHell besökte oss, och Ärrtvå var inte långsam med att få användning av sin silvertejp. Äntligen fick vi tyst på administratören! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/wm3e9hhpus.JPG ... Här är de lite sötare... SLUTLIGEN: Vår halft-fiasko-gruppbild. Inte så många forumiter dök upp. Det är svårt att säga vem som är fulast på det här kortet - men ingen är i alla fall snygg! Från vänster: Yoosho, P-C, Siana, Ärrtvå, thotim Edit. Jo, just det. "VÄRLDENS STÖRSTA LAN ENLIGT GUINNESS WORLD RECORDS NU HAR VI SATT VÄRLDSREKORD!! 7752 BETALANDE DELTAGARE OCH 7788 DATORER I NÄTVERKET!! DREAMHACK WINTER 2006 ÄR VÄRLDENS STÖRSTA LAN NÅGONSIN!" Redigerad 3 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Fint torn på bild 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Äntligen! Härliga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Soeta bilder Speciellt Räkan och IsGodis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Får en känsla av att t ex Siana inte suttit vid sin dator så mycket utan mest sprungit runt . Verkar som en himmla kul upplevelse, tror inte jag kommer ta mig dit någon gång dock. Lite dåligt med bilder för oss tråkmånsar som stannat hemma tycker jag allt, väldigt kul att se på. btw, Ice och sikorka = lite kul under DH eller träffas vidare? Redigerad 3 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Får man ha med sig flera datorer? Per person.(Biljett) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Får man ha med sig flera datorer? Per person.(Biljett) § 2.1Varje biljett är giltig för en (1) persons inträde med en (1) dator till evenemanget DreamHack Winter 2006. I priset ingår en sittplats med tillhörande stol samt rätten att vistas i hallen under hela evenemanget, enligt de öppettider som anges på webbplatsen. ...nix (taget från dreamhack.org) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Skulle kommit på gruppbilden men låg tyvärr och sov.. Nu sitter jag här hemma med min svullna högerfot som jag inte har en aning vad jag gjort med. Vi syns väl på DHS07 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Haha, sköna bilder ni verkade ha kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Dreamhack status är avslutad, http://ww2.beffo.se/dh Sidan kommer upp igen DHS07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Kom hem vid tre tiden och nu har jag packat ut, dushat och ätit mat. Önskar att jag kunde gå och lägga mig nu men jag måste öva på ett jävla bög-musikprov tills på tisdag som jag inte kan ett smack om. DHW06 i sig var skitkul och jag ser verkligen fram emot DHS07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hörde precis på nyheterna, balbalbal nytt rekord, 77xx personer med 77xx datorer inkopplade skapade nytt rekord, där alla spelade samma spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hörde precis på nyheterna, balbalbal nytt rekord, 77xx personer med 77xx datorer inkopplade skapade nytt rekord, där alla spelade samma spel... Hmm. Det kan väl ändå inte stämma? Det där med samma spel alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Hmm. Det kan väl ändå inte stämma? Det där med samma spel alltså. Nej självklart inte, fittfyran antog väl att alla spelade samma spel. Fast jag hörde det bara i bakgrunden och är inte 100%. Edit: Jo jävlar, de är så jävla pantade. Saxat från tv4.se Rekord i datorspelande Det blev världsrekord i datorspelande på ett så kallat LAN-nätverk under helgens stora datanätverksträff i Elmia i Jönköping. 7 788 datorer var sammankopplade och 7 752 personer spelade samma spel samtidigt, uppger Sveriges Radio Jönköping. Rekordet kontrollerades och godkändes av representanter från Guinness rekordbok på plats. Redigerad 3 december, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 .kom precis hem, fyfan vad jag sakar allt. allt var så bra, allt var så perfekt, jag vill ha tillbaka det.. ... det var så jävla bra stämning, går förfan inte beskriva.. och jag saknar och älskar Ice som fan, sakande henne redan när jag satte mig i bilen hem.. det är så jävla orättvist.. man vittrar fan sönder här uppe.. och imorgon börjar skitskolan.. förfan.. gissar på och man bara kommer få massa skit där.. de medlemmar jag tydde till mig mest var icecandy, siana och agge.. saknar er alla.. vilka minnen.. *fäller tårar* .< serverkligenframimotdhs07.. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Nej självklart inte, fittfyran antog väl att alla spelade samma spel. Fast jag hörde det bara i bakgrunden och är inte 100%. Edit: Jo jävlar, de är så jävla pantade. Saxat från tv4.se Rekord i datorspelande Det blev världsrekord i datorspelande på ett så kallat LAN-nätverk under helgens stora datanätverksträff i Elmia i Jönköping. 7 788 datorer var sammankopplade och 7 752 personer spelade samma spel samtidigt, uppger Sveriges Radio Jönköping. Rekordet kontrollerades och godkändes av representanter från Guinness rekordbok på plats. Dumt. Men då är det ju Sveriges Radio Jönköping som är korkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Dom olika raderna var väl inte ens ihopkopplade med varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Dom olika raderna var väl inte ens ihopkopplade med varandra? Det är dom väl? Vore konstigt annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Har packat upp datorn nu, sovit och ätit innan. Skönt att vara hemma, vill inte tillbaka precis nu - fast jag saknar alla. Träffade aldrig JSHC, Candy och Stell av nån anledning - hur kom det sig? Fast vi ses på DHS... om inte tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Träffade aldrig JSHC, Candy och Stell av nån anledning - hur kom det sig? Ingen aning Tror att det beror på att jag inte ville lämna min kompis som satt bredvid mig typ.. Lite halvtaskigt att bara lämna han och gå o va med några andra.. Redigerad 3 december, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts