xstreem Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Seriöst, jag var så jävla trött på alla som frågade vad jag gjorde och om jag hade kul på MSN, så jag bad folk sluta fråga i mitt MSN- namn. Vad händer? Dubbelt så många personer börjar fråga, för att de ska vara roliga och skämta. Sikorka var först, det var enda gången som skämtet var lite roligt. Efter det har jag blivit så jävla less på det, nu blockar jag så fort som någon frågar... Ja, ta åt er, xstreem, DrStupid, aKi, Frenzy, Ärrtvå och många fler GTAsajtare... Plus en massa klasskamrater. Hur blir det med en stor träff? Eller åtmindstånde lite bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Då hade man skaffat sig tjejkompisar i Jönköping, inget man väntade sig när man kom hit. Nej, det är inget sånt för er som undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Blir det verkligen ingen skyltrivning iår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 DrStupid är inte ens på DreamHack. Ärrtvå skrev en gång när jag skrev mitt inlägg, och tvingade mig sedan att skriva med honom. Åh. DrStupid MrDumbom Så otroligt lika namn. Lätt att blanda ihop. Grattis Arrtvaah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Någon som såg tangentbordskrossningen? Jag såg den på FZ.se, verkade nice, stackars Martin, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Dom spelade en underbar Hardcore låt precis, ngn som vet vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Träff, snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Dom spelade en underbar Hardcore låt precis, ngn som vet vad den heter? Undrar också, vibrerade i hela mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Agge stukade foten nyss Fick gå in till crew som fotade och skrattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Agge stukade foten nyss Fick gå in till crew som fotade och skrattade. Jävla pennilister. Fan vad ont det gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Kan ni kolla om det sitter en tjej på D22? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Lajvtetris spelat, med Mr.Dumbom och darkfejs! Mr.Dumbom tröttnade och stack, jag och darkfejs stod tappert kvar till slutet. Men vi förlorade, det kom inte så många spelare så vi saknade spelare. Klockan fyra är det sista lajvtetris för DreamHack. Hela forumet ska vara med! Hursomhelst, efter lajvtetris undrade darkfejs vart Sikorka var, jag föreslog att kolla IceCandys plats. Vad finner vi där? Sikorka sitter brevid och håller handen om henne. GTAsajtens egna DH-par. ... Mr.Dumbom eller hans kompis slängde just en boll på ett colatorn raden framför. Det välte. De gömde sig. ... Killarna med colatornet tejpar nu fast det i chassit... Redigerad 2 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Lajvtetris spelat, med Mr.Dumbom och darkfejs! Mr.Dumbom tröttnade och stack, jag och darkfejs stod tappert kvar till slutet. Men vi förlorade, det kom inte så många spelare så vi saknade spelare. Klockan fyra är det sista lajvtetris för DreamHack. Hela forumet ska vara med! Hursomhelst, efter lajvtetris undrade darkfejs vart Sikorka var, jag föreslog att kolla IceCandys plats. Vad finner vi där? Sikorka sitter brevid och håller handen om henne. GTAsajtens egna DH-par. ... Mr.Dumbom eller hans kompis slängde just en boll på ett colatorn raden framför. Det välte. De gömde sig. ... Killarna med colatornet tejpar nu fast det i chassit... 2 snubbar som välte vårt colatorn också! Iaf, hur går lajvtetris till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Lajvtetris spelat, med Mr.Dumbom och darkfejs! Mr.Dumbom tröttnade och stack, jag och darkfejs stod tappert kvar till slutet. Men vi förlorade, det kom inte så många spelare så vi saknade spelare. Jag blev inte så sugen mera att ställa sig där för det är drygt att stå där när alla ställer sig så dumt och man får vänta i evigheter för att ens rad ska försvinna. Och så blev jag tvungen att sticka iväg till toan där de säljer taco. Klockan fyra är det sista lajvtetris för DreamHack. Hela forumet ska vara med! Självklart! ... Mr.Dumbom eller hans kompis slängde just en boll på ett colatorn raden framför. Det välte. De gömde sig. ... Killarna med colatornet tejpar nu fast det i chassit... Inte jag.. det var min kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Kul på #dreamhack.trade: [00:12]<arrtva> duger mobil med lampa? [00:13] <Snuggles1338> Tror det [00:13] <arrtva> bud? [00:13] <Snuggles1338> Min polare har spytt på alla mina grejjer [00:13] <Snuggles1338> jag behöver se vad han spytt på [00:13] <Snuggles1338> Lyser den upp tillräckligt för att se tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Hursomhelst, efter lajvtetris undrade darkfejs vart Sikorka var, jag föreslog att kolla IceCandys plats. Vad finner vi där? Sikorka sitter brevid och håller handen om henne. GTAsajtens egna DH-par. Well, jag sitter inte bredvid Candy, hon använder bokstavligen mig som sin privata lyxstol. /sikorka Redigerad 2 december, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Well, jag sitter inte bredvid Candy, hon använder bokstavligen mig som sin privata lyxstol. /sikorka Aww. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Kan ingen som har kamera springa iväg till Candy och Sikora och ta kort på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) ... Mr.Dumbom eller hans kompis slängde just en boll på ett colatorn raden framför. Det välte. De gömde sig. ... Killarna med colatornet tejpar nu fast det i chassit... Haha! Bara jag som skrattade till? (mest på grund av den sista meningen) Redigerad 2 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Hahaha det är roligt när jag och P-C skriker halå/hej TIM och gör honom små irriterad.. han slog nyss P-C med sin kudde Jag och P-C startade västa haaaalååååååååooooet nyss.. ville bara irritera tillbaka dom som irriterade mig så nu sitter jag här och lyssnar på one blood med lite jesus dricka i kroppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts