Jump to content

Dreamhack Winter 2006!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Seriöst, jag var så jävla trött på alla som frågade vad jag gjorde och om jag hade kul på MSN, så jag bad folk sluta fråga i mitt MSN- namn. Vad händer? Dubbelt så många personer börjar fråga, för att de ska vara roliga och skämta. Sikorka var först, det var enda gången som skämtet var lite roligt. Efter det har jag blivit så jävla less på det, nu blockar jag så fort som någon frågar...

Ja, ta åt er, xstreem, DrStupid, aKi, Frenzy, Ärrtvå och många fler GTAsajtare... Plus en massa klasskamrater. :)

:)

Hur blir det med en stor träff? Eller åtmindstånde lite bilder...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 637
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lajvtetris spelat, med Mr.Dumbom och darkfejs! Mr.Dumbom tröttnade och stack, jag och darkfejs stod tappert kvar till slutet. Men vi förlorade, det kom inte så många spelare så vi saknade spelare. :)

Klockan fyra är det sista lajvtetris för DreamHack. Hela forumet ska vara med!

Hursomhelst, efter lajvtetris undrade darkfejs vart Sikorka var, jag föreslog att kolla IceCandys plats. Vad finner vi där? Sikorka sitter brevid och håller handen om henne. GTAsajtens egna DH-par. :)

... Mr.Dumbom eller hans kompis slängde just en boll på ett colatorn raden framför. Det välte. De gömde sig. :)

... Killarna med colatornet tejpar nu fast det i chassit...

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lajvtetris spelat, med Mr.Dumbom och darkfejs! Mr.Dumbom tröttnade och stack, jag och darkfejs stod tappert kvar till slutet. Men vi förlorade, det kom inte så många spelare så vi saknade spelare. :)

Hursomhelst, efter lajvtetris undrade darkfejs vart Sikorka var, jag föreslog att kolla IceCandys plats. Vad finner vi där? Sikorka sitter brevid och håller handen om henne. GTAsajtens egna DH-par. :)

... Mr.Dumbom eller hans kompis slängde just en boll på ett colatorn raden framför. Det välte. De gömde sig. :)

2 snubbar som välte vårt colatorn också! :(

Iaf, hur går lajvtetris till?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lajvtetris spelat, med Mr.Dumbom och darkfejs! Mr.Dumbom tröttnade och stack, jag och darkfejs stod tappert kvar till slutet. Men vi förlorade, det kom inte så många spelare så vi saknade spelare. :(

Jag blev inte så sugen mera att ställa sig där för det är drygt att stå där när alla ställer sig så dumt och man får vänta i evigheter för att ens rad ska försvinna. :( Och så blev jag tvungen att sticka iväg till toan där de säljer taco.

Självklart! :)

Inte jag.. det var min kompis. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul på #dreamhack.trade:

[00:12]<arrtva> duger mobil med lampa?

[00:13] <Snuggles1338> Tror det

[00:13] <arrtva> bud?

[00:13] <Snuggles1338> Min polare har spytt på alla mina grejjer

[00:13] <Snuggles1338> jag behöver se vad han spytt på

[00:13] <Snuggles1338> Lyser den upp tillräckligt för att se tror du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, jag sitter inte bredvid Candy, hon använder bokstavligen mig som sin privata lyxstol. /sikorka

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! :)

Bara jag som skrattade till? :)

(mest på grund av den sista meningen)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha det är roligt när jag och P-C skriker halå/hej TIM och gör honom små irriterad.. han slog nyss P-C med sin kudde :)

Jag och P-C startade västa haaaalååååååååooooet nyss.. ville bara irritera tillbaka dom som irriterade mig :):)

så nu sitter jag här och lyssnar på one blood med lite jesus dricka i kroppen :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor