Jump to content

Dreamhack Winter 2006!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Seriöst, jag var så jävla trött på alla som frågade vad jag gjorde och om jag hade kul på MSN, så jag bad folk sluta fråga i mitt MSN- namn. Vad händer? Dubbelt så många personer börjar fråga, för att de ska vara roliga och skämta. Sikorka var först, det var enda gången som skämtet var lite roligt. Efter det har jag blivit så jävla less på det, nu blockar jag så fort som någon frågar...

Ja, ta åt er, xstreem, DrStupid, aKi, Frenzy, Ärrtvå och många fler GTAsajtare... Plus en massa klasskamrater. :unsure:

Om du inte vill prata med folk på MSN kan du ju logga ut?

att heta sådär i namnet är att be om att bli frågad btw...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 637
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om du inte vill prata med folk på MSN kan du ju logga ut?

att heta sådär i namnet är att be om att bli frågad btw...

Bara för att jag inte vill att folk ska fråga vad jag gör och om jag har roligt betyder det ju inte att jag inte vill prata. Men, jag vill väl egentligen inte prata - men det är bra för oss GTAsajtare på DH med MSN.

Jag trodde jag hade tillräckligt förnuftiga personer på min kontaktlista för att de inte skulle dra sådana barnsliga skämt, men uppenbarligen inte. :'(

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att jag inte vill att folk ska fråga vad jag gör och om jag har roligt betyder det ju inte att jag inte vill prata. Men, jag vill väl egentligen inte prata - men det är bra för oss GTAsajtare på DH med MSN.

Jag trodde jag hade tillräckligt förnuftiga personer på min kontaktlista för att de inte skulle dra sådana barnsliga namn, men uppenbarligen inte.

Skämt antar jag att du menar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.

http://www.youtube.com/watch?v=NFKacO5Cjx8

Sikorka och jak gjorde denna jettetrevliga filmen. Den handlar om nåra faggots. Jaevla sevärd, borde ses av alla som e hetero. Och alla andra mä. It rox. lolololololol. kthxbai. :unsure:

"This video is a duplicate of a previously uploaded video."

kthx... öhm, i stort sett alla videos där är ju uppladdade MINST en gång till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.

Sikorka och jak gjorde denna jettetrevliga filmen. Den handlar om nåra faggots. Jaevla sevärd, borde ses av alla som e hetero. Och alla andra mä. It rox. lolololololol. kthxbai. :shifty:

This video is a duplicate of a previously uploaded video.

Bra film! :unsure:

L'Editation.

Bubbli, ska spänna på dig i röven. D:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.

Sikorka och jak gjorde denna jettetrevliga filmen. Den handlar om nåra faggots. Jaevla sevärd, borde ses av alla som e hetero. Och alla andra mä. It rox. lolololololol. kthxbai. :unsure:

Den funkar inte. :'(

Det står att det är en kopia av en annan film.

Edit: Yeah, tre st säger samma sak samtidigt :shifty:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omfg- Ärrtvå är och hämtar pris nu. Han kom på fjärdeplats i FZ:as frågesport. :)

Gratis prylar är väl aldrig fel - men efter lite ansträngning känns belöningen så mycket bättre. FZ:s frågesport som pågått under största delen av DreamHack är över, och fem vinnare som alla vinner tokigt coola gamingprylar från Razer och Antec är utvalda. De lyckliga äro:

Första pris: Jacob Andersson (Cookie)

Andra pris: Johan Svensson (Kazzim)

Tredje pris: Johan Bowald (Bowald)

Fjärde pris: Johan Lindblad (Ärrtvå)

Femte pris: Sofia Olsson (sominna)

Vinnarna är välkomna till FZ:s monter i B-hallen för att hämta sina vinster, dock senast klockan 08:00 på söndag morgon!

Han vinner därför:

Fjärde och femte pris:

# 1st Medieval II: Total War

# 1st Football Manager 2007

# 1st City of Villains-statyett

:'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor