Siana Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Jag skällde inte bara på dig, jag tror jag skrek lite åt IceCandy också.. vart tusan var ärrtvå? Han stod brevid IceCandy, som du rakt inte skällde på. *Skälla tillbaka* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Han stod brevid IceCandy, som du rakt inte skällde på. *Skälla tillbaka* Whatever. I prolly should just go out and smoke innan GTAsajtens egna dokusåpa dras igång. btw: blir det nån stor gruppbild snart? Redigerad 2 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Whatever. I prolly should just go out and smoke innan GTAsajtens egna dokusåpa dras igång. btw: blir det nån stor gruppbild snart? Näää, jag ville bara rentvå mig, och det har jag väl gjort nu. Jacker pratade om en gruppbild igår men det är ingen som orkar ta tag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Bah, klart ni ska ta en massa gruppbilder, det är trots allt det vi här hemma vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) mina polare blev bestulna inatt. De tror de vet vilka det är, och de ser dom ute gå nu på DH, för att rekognisera. Håll ögonen öppna efter en lite bred kille, en lite smalare, båda två invavndrare, båda två rakade skallar, båda två svartklädda och långa. Den ena har svart jacka och röd tröja under och går med hnderna knäppta bakom ryggen Håll era saker under uppsikt! Redigerad 2 december, 2006 av Mr.White Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 mina polare blev bestulna inatt. De tror de vet vilka det är, och de ser dom ute gå nu på DH, för att rekognisera. Håll ögonen öppna efter en lite bred kille, en lite smalare, båda två invavndrare, båda två rakade skallar, båda två svartklädda och långa. Den ena har svart jacka och röd tröja under och går med hnderna knäppta bakom ryggen Håll era saker under uppsikt! Än en gång är mina fördomar mot invandrare berättigade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Än en gång är mina fördomar mot invandrare berättigade. Nu var det precis någon Invandrare, ungdom, som började pela på en dator mittemot min.. Min kmpis frågade om det var hans, och han bara .. näää.. och gick.. Håll utkick, särskilt efter folk med jackor på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 OMG JÄVLA TUR DARKFEJS FICK EN GULDBILJETT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Siana då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Var är alla? När ska vi Swatlajva? *edit* Fan vad alla ska lägga grejer, särskilt sovgrejer, på MIN PLATS. Redigerad 2 december, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Än en gång är mina fördomar mot invandrare berättigade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Och du gick inte fram och gav dom en käftsmäll? Jag sa åt mina polare som stod 1meter ifrån mig, vi sprang mot dom men då la dom iväg som aldrig förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Jag sa åt mina polare som stod 1meter ifrån mig, vi sprang mot dom men då la dom iväg som aldrig förr. Locka tillbaka dom med en klase bananer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 OMG JÄVLA TUR DARKFEJS FICK EN GULDBILJETT! Vad är en guldbiljett ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Locka tillbaka dom med en klase bananer. Eller en kexchoklad. __----____-- Vart tog alla lovade biler vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Locka tillbaka dom med en klase bananer. Skulle inte förvåna mig om dom kom tillbaka då -- Det visade sig vara en lite liga, inatt tog dom 4st laptops, 7st tangentbord och massa mös... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Jacker, när är Swatlajvgrejen? Måste samla ihop alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Trodde knäckebrödsregnet var 17:30 som igår. Skit också. =( Grattis till darkfejs hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Skulle inte förvåna mig om dom kom tillbaka då -- Det visade sig vara en lite liga, inatt tog dom 4st laptops, 7st tangentbord och massa mös... Källa? Samling vid Wii-tältet klockan 16:00 för gruppbild - ta med kamera. Redigerad 2 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nu har jag skickat en kompis som sitter på DH till Stellans plats för att hälsa från mig. Hoppas han vågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts