Jump to content

Dreamhack Winter 2006!

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 637
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För ingenting? Jag blir väckt av 20st GTAsajtare som fingrar på min dator och mig när jag försöker sova. Get a grip. Sover jag så sover jag och då vill jag sova.

Men, nejjeh, nu hänger du ju inte med. Du blev väckt, men jag hade i princip inget med det att göra, Ärrtvå och Yoosho bad mig komma och så lekte de runt med dig för att visa hur död du var, sen vaknade du och skällde ut mig. Fullt förståeligt att du blir pissed när folk väcker dig, men du kan ju åtminstone bli pissed på rätt person. :ermm:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, nejjeh, nu hänger du ju inte med. Du blev väckt, men jag hade i princip inget med det att göra, Ärrtvå och Yoosho bad mig komma och så lekte de runt med dig för att visa hur död du var, sen vaknade du och skällde ut mig. Fullt förståeligt att du blir pissed när folk väcker dig, men du kan ju åtminstone bli pissed på rätt person. :ermm:

Here's the deal-io..

Jag vaknar av att någon rycker i mig, jag tittar upp och ser tre gamla gubbar ha sex på min skärm, jag vänder mig om och ser ärrtvå, dig och icecandy stå och flina åt mig. jag är fortfarande nyvaken så allt snurrar, jag får min kamera i handen av ingenstans och ni skriker nåt om att det står "WARNING" på den.. jag försöker somna om men då drar nån i mig och till slut får jag nog och börjar skrika på dig.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va bra han som är på scenen är på engelska :ermm:

Att ni orka tjaffsa om det förresten.. :( Ge upp liksom. P-C var nyvaken så det är ju inte konstigt att han blir sur, live with it. När man är nyvaken så skäller man på första personen man ser typ :)

Bara för att du sväljer bajset när det ges till dig tänker inte jag göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor