Adriian Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Åh fy fan vad jag vill vara där! :'( Tänk att äntligen få träffa några forumiter nån gång... Redigerad 30 november, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Väntar med spänning på bilder. När brukar DHSummer äga rum? Är det typ Juni nån gång? @Nor_adde: Håller med. Jag och några klasskompisar funderar på att sticka dit till Summer Redigerad 30 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag har: Träffat P-C, Siana, Dumbom, R2 och Donkeey. Spelat tennis på Wii och vann över P-C. Spelat World in Conflict med Siana (fattade dock inget ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Stian, bjud på brownies för fan! Hash är inget för småbarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Stian, bjud på brownies för fan! Kanske fan. Jag har lite brunt i fickan också, kan kanske gå in på toan och rulla en men jag har inga cigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hash är inget för småbarn Men kakor är. Äh, man behöver ju inte ta mer än två kakor, inte mycket effekt då. Men vi skiter nog i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 I want pictures! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 I want pictures! Vänta på att R2 laddar upp dom då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vänta på att R2 laddar upp dom då Vi väntar med spänning! Har StellHell kommit dit än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 I want pictures! Gick och tog denna nyss.. CUT THE FUCKING LIGHTZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vi väntar med spänning! Har StellHell kommit dit än? tror inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Gick och tog denna nyss.. CUT THE FUCKING LIGHTZ! Rätt okej, men liten. Jag ska kolla på webcameran ungefär kl 16 då lyset släcks tror inte det... Okej, han dyker väl upp snart. --------------------- Ingen av er forumiter som är där som har en webcam som ni kan streama? Redigerad 30 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Bilder och dagbok: 00:30: Tar bilen hemifrån och stället in navigationen på Telefonplan. 01:10: Är framme, packar in packningen i bussen och som tur är hinner jag få med mitt (dom som inte fick plats med sitt fick sitt bagage med lastbil runt 12 idag). 01:30: Bussen ska gå men inget händer. Problem med bagaget som sagt. 03:10: Äntligen går bussen. Somnar och sover tills klockan var... 04:00: Stannade på en mack och tog en timmes paus. Urtrist och man var bara allmänt trött. 05:00: Bussen åker igen och kommer fram till Elmia klockan... 07:30: Går av och står dum som jag är och väntar vid fel ingång till... 07:50: Hamnar i kö, långt långt bak (se bilder) men det gick ganska fort. 08:20: Är inne, börjar lasta av grejerna och packa upp. Tog tid eftersom bussen krävde viss inpackning av lådan då allt ligger i ett enda stort bagageutrymme. 09:00: Allt är inkopplat och till min stora lycka funkar både ström och internet direkt (tidigare har det varit 10 respektive 11). 10:30: Ser Siana komma smygande i gången. Hjälper honom (lite) med att packa upp. Från och med nu kan jag inga tider men vi har bara suttit vid datorn, sprungit runt och snackat med forumiter (Jacker, P-C, Donkeey (som Siana trodde var JSHC), Dumbom (som sitter bredvid) och P-C:s kompis som jag tror är medlem också) och spelat Wii (Siana vann över mig. :'( ) Bilder: Donkeey ler inför kameran. Foto: Ärrtvå. Fin gruppbild. Foto: P-C Donkeey med självutlösning. Insidan precis när jag kom in. Foto: Ärrtvå. Insidan ur en annan vinkel. Foto: Ärrtvå. Kön jag stod i. Gick ändå ganska fort, 20 minuter kanske. Då var det smidigt med min vagn som just nu bara är skitirriterande under bordet. Foto: Ärrtvå. P-C och Jacker spelar tennis på Wii. Foto: Donkeey. Redigerad 30 november, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Bilder och dagbok: 00:30: Tar bilen hemifrån och stället in navigationen på Telefonplan. 01:10: Är framme, packar in packningen i bussen och som tur är hinner jag få med mitt (dom som inte fick plats med sitt fick sitt bagage med lastbil runt 12 idag). 01:30: Bussen ska gå men inget händer. Problem med bagaget som sagt. 03:10: Äntligen går bussen. Somnar och sover tills klockan var... 04:00: Stannade på en mack och tog en timmes paus. Urtrist och man var bara allmänt trött. 05:00: Bussen åker igen och kommer fram till Elmia klockan... 07:30: Går av och står dum som jag är och väntar vid fel ingång till... 07:50: Hamnar i kö, långt långt bak (se bilder) men det gick ganska fort. 08:20: Är inne, börjar lasta av grejerna och packa upp. Tog tid eftersom bussen krävde viss inpackning av lådan då allt ligger i ett enda stort bagageutrymme. 09:00: Allt är inkopplat och till min stora lycka funkar både ström och internet direkt (tidigare har det varit 10 respektive 11). 10:30: Ser Siana komma smygande i gången. Hjälper honom (lite) med att packa upp. Från och med nu kan jag inga tider men vi har bara suttit vid datorn, sprungit runt och snackat med forumiter (Jacker, P-C, Donkeey (som Siana trodde var JSHC), Dumbom (som sitter bredvid) och P-C:s kompis som jag tror är medlem också) och spelat Wii (Siana vann över mig. :'( ) Bilder: Äntligen lite bilder! Aww, ni ser ut att ha det så kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Kanske fan. Jag har lite brunt i fickan också, kan kanske gå in på toan och rulla en men jag har inga cigg. Jag har cigg och är ganska erfaren. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Mwhaha, såg nyss en tabbe på Dh's webcam sida.` Edit: Nu är ljuset släckt! Redigerad 30 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) ;D R2 ! det var ju min mobil som tog självutlösning ;D Redigerad 30 november, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 ;D R2 ! det var ju min mobil som tog självutlösning ;D Ouch. Så var det kanske. Nu spelar dom Wii på scen, kul är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Yaaaay DHW !! Sitter här bredvid thotim och P-C HIHI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Ouch. Så var det kanske. Nu spelar dom Wii på scen, kul är det. Var kan dom spela det annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts