JSHC Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Hahahaha, en snubbe typ 2 platser bort som däckat framför laptopen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) OM jag skulle få för mig att ta med mig min dator inkl. tillbehör till ett stort land någongång så skulle jag låsa fast allt i chassit med vajrar, musmatta, mus, tangentbord samt hörlurar. Ingen snor mer sig ett helt datorpaket! http://www.sealstrap.se/images/PTW2%205_0.jpeg Kostar inte särskillt mycket. Redigerad 2 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) OM jag skulle få för mig att ta med mig min dator inkl. tillbehör till ett stort land någongång så skulle jag låsa fast allt i chassit med vajrar, musmatta, mus, tangentbord samt hörlurar. Ingen snor mer sig ett helt datorpaket! http://www.sealstrap.se/images/PTW2%205_0.jpeg Kostar inte särskillt mycket. Vad fäster man dem i då? Men fyfan vad seg jag är då. Vi säger såhär: hur fäster man en musmatta med en vajer? Redigerad 2 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Vad fäster man dem i då? I och med att jag har lufthål i chassit så har jag fäste där. Mus och tangentbord kan du koppla ihop musen och tangentbordet i samma vajer och från den vajern mellan mus och tangentbord så drar du en till vajer till chassit. Svårt att förklara. För att inte musen ska störas av vajern så fästes den rimligtvis så nära baksidan av datorn som möjligt. Denna fästes hårt runt sladdarna så att varken stickhuvudet på tangent och mus går igenom. Glöm inte att köpa en avbitartång när du köper vajrarja, du vill gärna få av dem när du kommer hem EDIT: Musmattan kan du fästa på olika sätt, det lättast är att göra ett hål rakt igenom den, i kanten. Redigerad 2 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Ha, bara jag som orkade gå till Jacker och kollade tydligen. Fast hans kompisar kom och hotade mig med tejpen när jag försökte släppa lös han. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Ha, bara jag som orkade gå till Jacker och kollade tydligen. Fast hans kompisar kom och hotade mig med tejpen när jag försökte släppa lös han. :'( Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Händer det något skoj eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Händer det något skoj eller? Doctor Love äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Jissehare, trodde inte att jak hade varit här så här länge hos candy, i ca ~4h. Missade jag ngt kewl på scenen? /sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Get a room! FFS! *edit* Har slängt upp mig cam med WebcamXP, enjoy. http://81.163.29.165:8080/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Get a room! FFS! Mawhm, funderar på att micro sova lite.. får man sova på sin plats? sovsalen suger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Go for it dude. Du får slagga vid din plats, bara du inte ligger under din plats, pga. brandrisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Då vaknar P-C, och skäller ut mig som fan. För ingenting. För ingenting? Jag blir väckt av 20st GTAsajtare som fingrar på min dator och mig när jag försöker sova. Get a grip. Sover jag så sover jag och då vill jag sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Yay, gick skitbra att sova bort hungern. Så slipper jag fixa mat på en gång.. Får se hur det blir idak, borjar daken med att starta dc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) borjar daken med att starta dc.. Gjorde detsamma Sitter nu och tankar installerar KoTOR2 Redigerad 2 december, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Yay, gick skitbra att sova bort hungern. Så slipper jag fixa mat på en gång.. Får se hur det blir idak, borjar daken med att starta dc.. Omfg, Sikorka goes IceCandied. Nu har vi två stycken som snackar som muppar. Jag kan föreställa mig era samtal - lol Icecandy - lol pa dek mek, sikorka - kthx, how r u? - lol im ok thx - lol np - lol, s3x plz? - rofl, keke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Har sovit en hel del nu... Skönt faktiskt. Vad ska man hitta på idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Har sovit en hel del nu... Skönt faktiskt. Vad ska man hitta på idag? Ge oss bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Vad snabb DH_Hubben är... Och vad mycket alla share:ar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Vad snabb DH_Hubben är... Och vad mycket alla share:ar Yes, sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts