FoxtroT Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Fan vad jobbigt.. Ett gäng grabbar kom fram till min polares plats, tog musen, mobilen, och min granes bärbara dator (en XPS) så alla som sitter i B hallen ska vakta sina grejer noga! det var typ 7pers, 2st av dom hade stora vinterjackor med päls på luvan. en av dem var aslång, med svart vit randig tröja, blont kort hår. Om du vet vart de sitter så kan du skriva det i pm till mig, vi har kontaktat crew så dom kollar efter dom med. Redigerad 2 december, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Fan vad jobbigt.. Ett gäng grabbar kom fram till min polares plats, tog musen, mobilen, och min granes bärbara dator (en XPS) så alla som sitter i B hallen ska vakta sina grejer noga! det var typ 7pers, 2st av dom hade stora vinterjackor med päls på luvan. en av dem var aslång, med svart vit randig tröja, blont kort hår. Om du vet vart de sitter så kan du skriva det i pm till mig, vi har kontaktat crew så dom kollar efter dom med. Vaddå, kom de fram och sa att de ville ha hans grejer? Eller var han någon annanstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 en av dem var lång, med svart vit randig tröja, blont kort hår. Låter som mig.. ^_______,^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Låter som mig.. ^_______,^ Du är inte aslång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Du är inte aslång? Nej, det påstod jag inte heller. Även om jag "bara" är lång så kan det uppfattas som aslång av en liten person, k? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Fan vad jobbigt.. Ett gäng grabbar kom fram till min polares plats, tog musen, mobilen, och min granes bärbara dator (en XPS) så alla som sitter i B hallen ska vakta sina grejer noga! det var typ 7pers, 2st av dom hade stora vinterjackor med päls på luvan. en av dem var aslång, med svart vit randig tröja, blont kort hår. Om du vet vart de sitter så kan du skriva det i pm till mig, vi har kontaktat crew så dom kollar efter dom med. Min polare kom på en sak. Pröva ringa till mobilen så går ni runt några st i hallen och kollar om ni hör något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Vaddå, kom de fram och sa att de ville ha hans grejer? Eller var han någon annanstans? Noppe, "gänget" viste inte att vi stod 10-15 meter ifrån, men det vara bara jag som såg när de tog grejerna. JSHC: har redan testat, mobilen är avstängd. Redigerad 2 december, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nej, det påstod jag inte heller. Även om jag "bara" är lång så kan det uppfattas som aslång av en liten person, k? Om han bara uppfattade en av personerna som "Aslång", och dom andra inte ens som "lång", så kan han som såg dom inte varit kort, och därför måste en av dom han såg varit just aslång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Noppe, "gänget" viste inte att vi stod 10-15 meter ifrån, men det vara bara jag som såg när de tog grejerna. JSHC: har redan testat, mobilen är avstängd. Håll stenkoll på #dreamhack.trade-kanalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Noppe, "gänget" viste inte att vi stod 10-15 meter ifrån, men det vara bara jag som såg när de tog grejerna. JSHC: har redan testat, mobilen är avstängd. Och du gick inte fram och gav dom en käftsmäll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Noppe, "gänget" viste inte att vi stod 10-15 meter ifrån, men det vara bara jag som såg när de tog grejerna. JSHC: har redan testat, mobilen är avstängd. Ah okej, tänkte bara ta upp det ifall ni inte hade tänkt på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Om han bara uppfattade en av personerna som "Aslång", och dom andra inte ens som "lång", så kan han som såg dom inte varit kort, och därför måste en av dom han såg varit just aslång? Men skitsamma. FoxtroT, du skulle ha följt efter dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Men skitsamma. FoxtroT, du skulle ha följt efter dem. Och väntat på att dom skulle dra nånstans så du kunde sno tbx allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Eller bara fört ett jävla liv, vilket skulle ha fått dem på flykt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Jag är fast på min plats. Kom hit. D11 är det. Redigerad 2 december, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Jag är fast på min plats. Kom hit. Jag är fast också. Tror röven snart växer fast i stolen så mkt som jag suttit här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Men jag är bokstavligen fast... Kom hit så ser ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) FFS, inte ny sida igen. Ska fan inte posta mer idag. Tycker det är lite kul att han faktiskt höll sitt ord! Redigerad 2 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Men jag är bokstavligen fast... Kom hit så ser ni. Orkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Men jag är bokstavligen fast... Kom hit så ser ni. Same shit here, mina fötter är döda.. Ska försöka få fart på dom nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts