YooSho Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nämen va kul att alla ignorera min fiulna bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Titta 3 rader framåt så ser du mig och om en stund även Siana. Jag har redan sett er. Eller iallafall Siana. Skymtade honom lite när han satt vid datorn någon gång igår. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Det var nån tjej på min kontaktlista som sa att hon bodde i Jönköping. Hon kommer visst imorgon med en massa vänner och besöker mig. Fyra tror jag de skulle vara, någon som hänger på? De står utanför imorgon, eftersom de inte har besöksbiljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Tror jag såg Jacker på toa nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Tror jag såg Jacker på toa nyss Blev det lite skönt wetsex er emellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Blev det lite skönt wetsex er emellan? Näe, vågade inte fråga om det var han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ngn som lyssnade på webradion nyss? Jag sitter och chattar med hon i Studion och får henne att fråga en massa saker.. ^______^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ngn som lyssnade på webradion nyss? Jag sitter och chattar med hon i Studion och får henne att fråga en massa saker.. ^______^ Haha, kvällens underhållning? I torsdags vart jag ju intervjuad för nå radio av en skåning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ngn som lyssnade på webradion nyss? Jag sitter och chattar med hon i Studion och får henne att fråga en massa saker.. ^______^ Jag har glömt adressen till radion. Ge mig plx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Inte lyckades jag få med Ice på stötomaten vid Activity via MSN, till slut fick jag nog och sprang bak och tvingade fram henne. Guess what? Hon var modigare än Ärrtvå. Vi spelade Twister också, Ice vann. Lite senare, när vi stod och spelade Sonic, SMS:ade Ärrtvå mig. "Kom till Agges plats". När jag kommer dit är han typ helslocknad, Ärrtvå går in på lemonparty.org, Yoosho drar fram en kamera och sätter i händerna på mig, man kunde visst vara med i någon tävling för att fotografera sin sovande bordsgranne. Då vaknar P-C, och skäller ut mig som fan. För ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Då vaknar P-C, och skäller ut mig som fan. För ingenting. Jo, för att du väckte honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Jo, för att du väckte honom Hahaha, fy på dig Siana, inte ska man väcka dom som sover.. EDIT: Version 2 på vårat colatorn: Redigerad 1 december, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Inte lyckades jag få med Ice på stötomaten vid Activity via MSN, till slut fick jag nog och sprang bak och tvingade fram henne. Guess what? Hon var modigare än Ärrtvå. Vi spelade Twister också, Ice vann. Lite senare, när vi stod och spelade Sonic, SMS:ade Ärrtvå mig. "Kom till Agges plats". När jag kommer dit är han typ helslocknad, Ärrtvå går in på lemonparty.org, Yoosho drar fram en kamera och sätter i händerna på mig, man kunde visst vara med i någon tävling för att fotografera sin sovande bordsgranne. Då vaknar P-C, och skäller ut mig som fan. För ingenting. Jo, för att du väckte honom Allt var R2D2 fel för jag var där från början, Nä nu R2.. vi måste ge skulden till dig.. Siana var bara på fel plats fel tid igentligen borde jag också få en del av skulden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Jag känner en bot. ...Orka att man måste betala 200-150:- för att få vara med på tävlingarna... Redigerad 1 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag känner en bot. ...Orka att man måste betala 200-150:- för att få vara med på tävlingarna... Känner mig ganska utanför eftersom jag inte är där...vilken tävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kanske vinner en dator imorrn om allt går som jag hoppas villsäga.. att krossa skiten ur småglin som inte kan flyga på BF2 är det roligaste man kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Känner mig ganska utanför eftersom jag inte är där...vilken tävling? De höll en småtävling - alla som hade en DreamHack- T-shirt (pris 200kr, senare 150kr) och kom fort fick vara med. Man skulle sjunga "Jag känner en bot" med helium i sig. Älskar när publiken buar ut folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 De höll en småtävling - alla som hade en DreamHack- T-shirt (pris 200kr, senare 150kr) och kom fort fick vara med. Man skulle sjunga "Jag känner en bot" med helium i sig. Älskar när publiken buar ut folk. HAHA! DU skulle spelat in med mobilen och lagt upp på YouTube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Tjo, köpte nyss en fläkt av thotim, han fick 10kr extra t.o.m.. Den är jettehbra, och siana besökte mig för ett tag sen.. han är sur på mig bara för jag tankar hest filmer från han.. edit: nu gjorde han så r2 aggrade loss också.. Redigerad 1 december, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag kommer i sommar, har min kompis bestämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts