RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) 6 burkar? Nu blev jag besviken. Håller med. Trodde att det skulle vara mkt mer. FFS, inte ny sida igen. Ska fan inte posta mer idag. Redigerad 1 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Okej, det vore ju synd. Kan ingen annan från forumet springa dit och ta kort? Tagga ner lite med skrivandet innan du får en varning för spam. RavenE, du har skrivit 42 posts i den här topicen. Och efter dig ligger JSHC på 31 posts. Du skriver nog lite för mycket. Redigerad 1 december, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ska ni inte riva ner sovsalsskylten i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 14 burkar annars.. Oj, såg inte det. Och då har det bara gått 1½ dag..Tänk då vad mycket det kommer vara på söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Oj, såg inte det. Och då har det bara gått 1½ dag..Tänk då vad mycket det kommer vara på söndag! Vi har slängt typ 10 burkar, fick inte plats med dom på bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 FFS, inte ny sida igen. Ska fan inte posta mer idag. Puh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hahah, eldshowen sög. Det där dom gjorde var inget speciellt, och så fan fungerade inte musiken, och då började alla sjunga bäbävitalamm.. Och det var ungefär så jag gick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hahah, eldshowen sög. Det där dom gjorde var inget speciellt, och så fan fungerade inte musiken, och då började alla sjunga bäbävitalamm.. Och det var ungefär så jag gick.. Vi orkade inte gå ut, kände inte riktigt för det. Vi missade väl inget då antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hahah, eldshowen sög. Det där dom gjorde var inget speciellt, och så fan fungerade inte musiken, och då började alla sjunga bäbävitalamm.. Och det var ungefär så jag gick.. Dem kör om 30 min istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Jag sitter på rad 9 för er som undrar.. hall D.. don't think I need to tell teh place.. skabbig pojke me randik tröja och ghey frizyr.. Redigerad 1 december, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag sitter på rad 9 för er som undrar.. hall D.. don't think I need to tell teh place.. randik tröja.. Sikorka wants sällskap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Smoke this.. Mest foton jag har tagit när jag har sprungit runt. http://i89.photobucket.com/albums/k233/b3njo/PICT4315.jpg zeh omg sådant Star Wars täcke har jag. Dock itne nu i sängen, ligger i källaren. Sikorka wants sällskap? Sikorka wants Candy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Sikorka wants Candy? Ice... Mhm... Redigerad 1 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hade tråkigt så gjorde en dreamhack bild, kanske inte blev så lyckad. Men gjorde det jag kunde efter att inte ha sovit på ett tag http://img73.imageshack.us/img73/4678/dreamhackwallpaperdhw06mt6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ni ska se mitt, Ärrtvå, Dumbom och hans bordsgrannes Jolt- torn! En kille skrev i mIRC- chatten att det bortskänktes om man hämtade det, så vi gjorde det. Dumbom hade redan byggt ett men det var kortare så vi använde det för att förstärka det långa. Vi fäste det vid mitt chassi, tejpen lossnade en gång. Hade inte jag suttit där med jävligt kvicka reflexer hade skiten vält. ... Just nu ligger det på golvet och skräpar... Eldshowen, vilken flopp! Killen som ramlade med den brinnande cykeln, killen som råkade sätta eld på sin rygg och den ofungerande musiken var obetalbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vi får träffas alla sen. Har inte träffat Stell, JSHC och FoxtroT än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hör ni dom som flasksjunger karaaoeke? HEMSKT! Blir galen! Lyssnar på Benny Benassi - Satisfaction nu, det enda som kan stänga ute allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nu jaevlar ska jag säga vart jag sitter. *Trumvirvel* D46 Känns så ensamt här ibland, förstår ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vi får träffas alla sen. Har inte träffat Stell, JSHC och FoxtroT än. Då kan ni passa på att ta en herrans massa bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nu jaevlar ska jag säga vart jag sitter. *Trumvirvel* D46 Känns så ensamt här ibland, förstår ni. Titta 3 rader framåt så ser du mig och om en stund även Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts