RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Jaså, är det nu Basshunter spelar? Ska Basshunter spela där? Hoppas att nån filmar honom isf. Edit: Varför får jag alla nya sidor? Redigerad 1 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Jaså, är det nu Basshunter spelar? Nej. Skulle jag yttra mig nåt sånt om Basshunter är det nog dags att åka in på psykhem eller nåt. Synthetical heter bandet som spelar. Redigerad 1 december, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nej. Skulle jag yttra mig nåt sånt om Basshunter är det nog dags att åka in på psykhem eller nåt. Synthetical heter bandet som spelar. Ett jävligt kreativt och mysigt band om jag får tillägga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Edit: Varför får jag alla nya sidor? För att ungefär varannan post är skriven av dig?! Trist att inte Basshunter spelar. Fast lika bra för honom, han skulle ju bara bli utbuad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Zentrix spelar ikväll klockan 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hade varit kul att visa hans fina nakenbilder för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Zentrix spelar ikväll klockan 9 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! VAFAAAN. :'( Någon MÅSTE filma det. Fixa det. Vem som helst. Bara någon filmar! För min skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/v030cayrhr.PNG Tyvärr är det upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 De där stolarna ser verkligen obekväma ut.. Jo, ravenE, vi har hört det nu. Med en egen liten kudde är det inte så farligt. Och klaga inte, vi lär få höra det i sommar också. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! VAFAAAN. :'( Någon MÅSTE filma det. Fixa det. Vem som helst. Bara någon filmar! För min skull! Jag kan nog filma med mobilen men förvänta dig inte någon speciellt bra kvalitet, vet inte ens om jag går fram till scen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag kan nog filma med mobilen men förvänta dig inte någon speciellt bra kvalitet, vet inte ens om jag går fram till scen. Hmm, jo det är absolut bättre än ingenting. Ååh. vad jag önskar att jag var där nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Lyssna inte på förvirrade lilla Ärrtvås rykten om att han slog .. *föraktfullt skratt* MIG i Guitar Hero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Lyssna inte på förvirrade lilla Ärrtvås rykten om att han slog .. *föraktfullt skratt* MIG i Guitar Hero. Uhm, första gången laggade det kuk och då kom vi ganska lika. Andra gången fick jag 70000 poäng, ganska så mycket bättere än dina 29000. Tredje gången spelade jag på hard och du på medium, då skiljde det 2% mellan våran träffsäkerhet. Men du. Ikväll efter kvalet (som är nu) så spelar vi en match om en burk jolt. Danzig Mother, jag på hard och du på medium. Kåkå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag och min polare har byggt in fronten på min dator med colaburkar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ska Basshunter spela där? Hoppas att nån filmar honom isf. Edit: Varför får jag alla nya sidor? Jag skojade bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 För att ungefär varannan post är skriven av dig?! Än en gång: Sorry för mitt skrivande, har skrivlust just nu. Och klaga inte, vi lär få höra det i sommar också. Mycket möjligt, men då är jag troligtvis där och ni får kanske lite mer bilder än vad som postats nu. Jag och min polare har byggt in fronten på min dator med colaburkar ^^ Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Än en gång: Sorry för mitt skrivande, har skrivlust just nu. Mycket möjligt, men då är jag troligtvis där och ni får kanske lite mer bilder än vad som postats nu. Bild? Skulle kunna ta kort men om jag sätter i webcamen så välter hela skiten ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Skulle kunna ta kort men om jag sätter i webcamen så välter hela skiten ^^ Okej, det vore ju synd. Kan ingen annan från forumet springa dit och ta kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vi fick till det med kameran: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vi fick till det med kameran: 6 burkar? Nu blev jag besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 6 burkar? Nu blev jag besviken. 14 burkar annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts