Siana Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kände igen dig, men inte ärrtvå. Är det han som har den vita tröjan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hur många är det egentligen som duschar på DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hur många är det egentligen som duschar på DH? Rejält med deo och parfym så behöver man inte duscha. Turkdusch kallas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Rejält med deo och parfym så behöver man inte duscha. Turkdusch kallas det. Raggardusch trodde jag.. Kärt barn har väl som sagt många namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hur många är det egentligen som duschar på DH? Jag har hört att minst 15 personer har varit modiga nog att ta steget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Rejält med deo och parfym så behöver man inte duscha. Turkdusch kallas det. För att uppfylla kriterierna för turkdusch så måste det vara AXE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Luktar det inte väldigt illa om det är så få som duchar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Luktar det inte väldigt illa om det är så få som duchar? luktcellerna är redan döda så man känner inget ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Knäckebrödsregn igen, med mina superskillz fick jag tag på tre knäckebröd men ingen biljett i något av dem. En chans till imorgon! Då jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 luktcellerna är redan döda så man känner inget ... Haha, kanske det Knäckebrödsregn igen, med mina superskillz fick jag tag på tre knäckebröd men ingen biljett i något av dem. En chans till imorgon! Då jävlar! Äsch då, lycka till imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Haha, kanske det Äsch då, lycka till imorgon! RavenE <3 Spamma i DHW06tråden? har precis gått ur nt och rört axlarna, så sjukt ont kunde knappt luta hvudet fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 RavenE <3 Spamma i DHW06tråden? Spamma vet jag väl inte, jag snackar ju om trådens ämne iaf. Vet inte varför jag har skrivit så otroligt mkt i den här tråden, då jag inte ens är där. Känner bara för att skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 RavenE <3 Spamma i DHW06tråden? Verkar som det, och han är inte ens här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 RavenE Lugna dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hur många är det egentligen som duschar på DH? ...fnnnrrpppfff...HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAH! Jojomänsan, jag är hygienen själv. Det enda som saknas är att jag skiter i att torka mig efter toalettbesök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Sorry om jag ha skrivit lite väl mkt i den här tråden. Filmer från DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 ...fnnnrrpppfff...HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAH! Jojomänsan, jag är hygienen själv. Det enda som saknas är att jag skiter i att torka mig efter toalettbesök fyFAN vad motbjudande! hoppas du inte var seriös på den punkten, så jävla äckligt! eller ja, iaf äckligt om du inte torkar dig efter du suttit och tryckt ut dina små DH-pluppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 fyFAN vad motbjudande! hoppas du inte var seriös på den punkten, så jävla äckligt! eller ja, iaf äckligt om du inte torkar dig efter du suttit och tryckt ut dina små DH-pluppar = Ironi, smartass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Yay.. Bra musik på scenen nu.. http://img64.imageshack.us/img64/4730/punkkn8.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Yay.. Bra musik på scenen nu.. http://img64.imageshack.us/img64/4730/punkkn8.gif Jaså, är det nu Basshunter spelar? Redigerad 1 december, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts