Eudoros Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Spajdermän och Euro: wtf? srly ni är så gay, jag hade just fått ett nytt häfte av kalle.. -.- Well... häftet ser inte så nytt ut nu längre, sedan hälften av klassen har fått... "signera" det. Och spajdermän skrev även "Let's raid hogger" stort på framsidan. Och btw... jag måste följa med dig om du ska dit i sommar. Måste. Redigerad 1 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Är det lungt att snacka om Warez i denna tråd? *Har sett 2~3 "Warez-syftande" inlägg i denna topic. Anyways...DH hubben is teh shite ^^ *Neverwinternights 2 på 1 timme* Tackar Sikorka för det Ja såklart du får snacka om warez, Du kan ochså länka till reklamsidor och spamma hur mycket du vill. Detta är fan en helt vanlig tråd. Alla regler som vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Well... häftet ser inte så nytt ut nu längre, sedan hälften av klassen har fått... "signera" det. Och spajdermän skrev även "Let's raid hogger" stort på framsidan. Och btw... jag måste följa med dig om du ska dit i sommar. Måste. Eurodurd överdriver lite, Sikorka. Så stort var det inte heller Jag ska också med måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Är det lungt att snacka om Warez i denna tråd? *Har sett 2~3 "Warez-syftande" inlägg i denna topic. Anyways...DH hubben is teh shite ^^ *Neverwinternights 2 på 1 timme* Tackar Sikorka för det Reglerna gäller som vanligt dock får du snacka om mindre viktigare saker men ingen warez, droghandel eller utbyte mellan kvinnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ja såklart du får snacka om warez, Detta är fan en helt vanlig tråd. Alla regler som vanligt? Det verkar som att man får det i denna tråd eftersom jag har sett några göra det... Bara påpekade det. Editerar bort mitt "Warezsnack" i min förra post då. Reglerna gäller som vanligt dock får du snacka om mindre viktigare saker men ingen warez, droghandel eller utbyte mellan kvinnor. Droghandel...så droger är lungt? Syftar på "majja-brownies" på sida 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Naw, min vän och hans brorsas datorer har gått sönder .. samtidigt.. moderkortet smällte eller nåt så nu måste de skaffa nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Naw, min vän och hans brorsas datorer har gått sönder .. samtidigt.. moderkortet smällte eller nåt så nu måste de skaffa nytt. Ajdå, det lät ju mindre roligt. Men det finns väl att köpa nya där? Uppdaterar listan över forumiternas platser, samt länkar till SlewME's Online/Offline lista. Online/Offline lista: http://ww2.beffo.se/DH/ Platslista: Donkeey: B20:25 FoxtroT: B31:16 Jacker: D11:27 JSHC: D21:64 Mr.Dumbom: D43:24 Mr.White: D66:? P-C: B12:38 Siana: D43:30 SlewME: H3:M4 StellHell: D29:54 Stian: D19:58 T-Ryder: D1:33 Ärrtvå: D43:28 Redigerad 1 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Naw, min vän och hans brorsas datorer har gått sönder .. samtidigt.. moderkortet smällte eller nåt så nu måste de skaffa nytt. Kan inte vara roligt...moderkort kostar ju runt 1700 ~~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Kan inte vara roligt...moderkort kostar ju runt 1700 ~~ Mjo, fast here's the kicker.. DH-support har inga moderkort som passar till deras datorer. Redigerad 1 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Någon som har bra tips på frukost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Mjo, fast here's the kicker.. DH-support har inga moderkort som passar till deras datorer. Ajdå, det var mindre roligt. Hur ska dom fixa det då? @Mr.Dumbom: Statoil har väl frukost? Redigerad 1 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Och btw... jag måste följa med dig om du ska dit i sommar. Måste. Jag ska också med måste! .wtpf. u'r to fucking weak, fucking humans. srly vill ni verkligen sitta i 8 timmar i bil, betala massor av pengar, gå på världens största lan, sitta och nöta datorskärm tills ögona blöder, må dåligt av allt svett och skit överallt och sedan tvingas sova på ett jävla stengolv och samt spy några gånger? well, I luv it. dh har sin charm även om det ibland är ett helvete.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) .wtpf. u'r to fucking weak, fucking humans. srly vill ni verkligen sitta i 8 timmar i bil, betala massor av pengar, gå på världens största lan, sitta och nöta datorskärm tills ögona blöder, må dåligt av allt svett och skit överallt och sedan tvingas sova på ett jävla stengolv och samt spy några gånger? well, I luv it. dh har sin charm även om det ibland är ett helvete.. Det är ju därför man åker dit. Sen kan man ju gå ut och ta lite frisk luft och röra på sig.. Redigerad 1 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 @Mr.Dumbom: Statoil har väl frukost? Just ja, tänkte inte jag på. Men jag får hoppas min kompis vaknar snart för jag är döhungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ajdå, det var mindre roligt. Hur ska dom fixa det då? De får sitta och titta på när jag laddar ner porr i tre dygn till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 De får sitta och titta på när jag laddar ner porr i tre dygn till. Haha, okej. Då lär dom väl klara sig? @Mr.Dumbom: Väck honom och säg "Nu följer du med mig till Statoil och äter frukost!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Usch, jag är så bajsnödig att jag nästan spricker.. gah, men det är så äckliga toaletter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vi vill se flera bilder grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Vi vill se flera bilder grabbar W0rd up' yo! Redigerad 1 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vad heter DH huben? Snälla skriv bara vad den heter inte att jag ska kolla igenom hela förra tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts