StellHell Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Dreamhack Winter 2006 Dreamhack står på dörren, och imorgon klockan 08:00 öppnas portarna för världens största lanparty. Detta är en samlingstopic för alla medlemmar som ska dit, men också för folk som inte ska dit. Då Dreamhack inte börjar förens imorgon, så kommer den här topicen stå låst tills imorgon bitti, 08:00. Ha en trevlig vistelse, och den här topicen ska vara ganska fri från moderering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Wiee, först Sitter här och softar med en polare nu Har några fula ljusslingor.. -.- Redigerad 30 november, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Själv är jag lite efter. är hemma och packar just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Upptäckte inte denna tråden förrän nu, lås DH- topicen och hänvisa till den här. Just nu sitter jag här med Ärrtvå, ska just vara StellHells springpojke. -.-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Upptäckte inte denna tråden förrän nu, lås DH- topicen och hänvisa till den här. Just nu sitter jag här med Ärrtvå, ska just vara StellHells springpojke. -.-" Hähä , hur är de att vara StellHell's springpojke? Jag kanske åker ditt nästa år vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Allt installerat och klart. Finns på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Kopplat in allt och är redo. Se upp för virus gubbar, min kompis fick en släng av det just nu.. Och då menar jag inte förkylningsviruset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Ready! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nu är jag också här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) I sommar ska jag banne mig ta mig till DH, spelar ingen roll om några kompisar följer med eller ej, jag ska dit iaf. När kommer dom första bilderna? Redigerad 30 november, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) I sommar ska jag banne mig ta mig till DH, spelar ingen roll om några kompisar följer med eller ej, jag ska dit iaf. Word up yo! Ska vi ragga med D.E och ha en liten bögorgie, när vi ändå är på gång? BTW, hur ser det ut där borta? Redigerad 30 november, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Word up yo! Ska vi ragga med D.E och ha en liten bögorgie, när vi ändå är på gång? BTW, hur ser det ut där borta? Ser ljust ut.. Väntar på att mörkret ska falla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Här finns det två webcams som vi som inte är där, och ni som är där, kan titta på. Redigerad 30 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Suttit här i en timme typ. Varför tog jag det trådlösa tangentbordet? Det knullar upp allt. Jag finns på D19:58 med mina brownies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hmm, en fråga, är inte bordens switchar ihopkopplade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Forumträff med Siana, Ärrtvå, Jacker och Dumbom nyss.. Jacker och jag spelade Wii och han vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Suttit här i en timme typ. Varför tog jag det trådlösa tangentbordet? Det knullar upp allt. Jag finns på D19:58 med mina brownies! Dina majja-brownies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Forumträff med Siana, Ärrtvå, Jacker och Dumbom nyss.. Jacker och jag spelade Wii och han vann. Jag då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Fortfarande inga sajtare som vart här och skrämt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Forumträff med mig, Dumbom, Ärrtvå, Jacker, Donkeey och P-C. Bilder är påväg. Sedan spelade vi Wii (jag hade smygtestat boxning), jag ägde Ärrtvå på tennis. Sedan spelade jag, Ärrtvå och Jacker lite bordsfotboll. Jag vann. Inte så konstigt i för sig, jag hade ett proffs på min sida. Sedan testade jag och Jacker något konstigt strategispel. Han tyckte det var trist, men jag gillade det. Stian, bjud på brownies för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts