Frenzy Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) Det finns ett band just nu som fullkomligt slår ut likt ogräs vart man än vänder sig. Givetvis är det My Chemical Romance jag talar om. Grabbarna får för sig att det bästa sättet att vinna lite mark hos kritikerna (fansen sväljer ju trots allt vad de än matas med) är att hylla gamla hjältar, så de tar och gör ett ordentligt konceptalbum! Det sparas varken på piano eller stråkar när de sätter igång, med pompa och ståt presenterar de det nya albumet för pressen och självklart blir det inte mindre än 4/5 i betyg - det är ju ett konceptalbum! Oj, så fiffigt med roliga trummor i titelspåret, synd att ni tappade bort det episka. Gnäll gnäll gnäll. Tonårsdepp. Om tio år kommer världen att se tillbaka på den här groteska skivan och undra sig vad fan de tänkte med. Då kommer MCR inte att finnas längre och förhoppningsvis så har hela emo-genren gått en ödesdiger död till mötes. Innan det är försent; VÄX UPP. Yesch. Grawr! Jag har ingen aning om vilket band som är sämst, jag vet bara vilka jag gillar och vilka jag inte gillar. Du måste ju veta vilket band du tycker är sämst av banden du inte gillar? Redigerad 13 december, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Du måste ju veta vilket band du tycker är sämst av banden du inte gillar? Yes, men trådskaparen formulerade det som "Vilket är det sämsta" och inte "Vilket tycker du är det sämsta", vilket jag antar är grunden för Sianas post. Rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Yes, men trådskaparen formulerade det som "Vilket är det sämsta" och inte "Vilket tycker du är det sämsta", vilket jag antar är grunden för Sianas post. Rawr. Japp, japp, japp. Smek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Yes, men trådskaparen formulerade det som "Vilket är det sämsta" och inte "Vilket tycker du är det sämsta", vilket jag antar är grunden för Sianas post. Rawr. Självklart, men det är omöjligt att svara på, alla som skrivit här måste ha skrivit vilket band som de tycker är sämst då man inte kan peka ut något band som det sämsta i världen. Jävla svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Det finns ett band just nu som fullkomligt slår ut likt ogräs vart man än vänder sig. Givetvis är det My Chemical Romance jag talar om. Grabbarna får för sig att det bästa sättet att vinna lite mark hos kritikerna (fansen sväljer ju trots allt vad de än matas med) är att hylla gamla hjältar, så de tar och gör ett ordentligt konceptalbum! Det sparas varken på piano eller stråkar när de sätter igång, med pompa och ståt presenterar de det nya albumet för pressen och självklart blir det inte mindre än 4/5 i betyg - det är ju ett konceptalbum! Oj, så fiffigt med roliga trummor i titelspåret, synd att ni tappade bort det episka. Gnäll gnäll gnäll. Tonårsdepp. Om tio år kommer världen att se tillbaka på den här groteska skivan och undra sig vad fan de tänkte med. Då kommer MCR inte att finnas längre och förhoppningsvis så har hela emo-genren gått en ödesdiger död till mötes. Innan det är försent; VÄX UPP. MCR e ju asbra Men aja, all techno å trance suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 MCR e ju asbra Som fan! När man är 13 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 In The Woods säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 In The Woods säger jag bara. In The Woods... menar du? Eller något annat band? Det jag hört från dom är bra, vet flera som älskar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 In The Woods... menar du? Eller något annat band? Det jag hört från dom är bra, vet flera som älskar dom. De verkar vara ganska... tråkiga. Avantgarde-death metal från Norge? Bevare mig väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 De verkar vara ganska... tråkiga. Avantgarde-death metal från Norge? Bevare mig väl. Avant-garde/Experimental/Progressive, Black Metal (early). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Avant-garde/Experimental/Progressive, Black Metal (early). Det ska jag för allt i världen inte glömma nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Det ska jag för allt i världen inte glömma nästa gång. Vill du leka COTWM med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 In The Woods... menar du? Eller något annat band? Det var väl det jag sa? Värdelöst band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Det var väl det jag sa? Värdelöst band. Du skrev: In The Woods, kan lika gärna vara ett annat band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Du skrev: In The Woods, kan lika gärna vara ett annat band. Inte enligt Metal-Archives. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) Inte enligt Metal-Archives. Finns kanske band som inte spelar metal som kan kalla sig det? Värt att tilläggas är att jag bara hört låtar från deras första skiva. Redigerad 13 december, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Finns kanske band som inte spelar metal som kan kalla sig det? Värt att tilläggas är att jag bara hört låtar från deras första skiva. Har man ett så pass lamt namn som In The Woods kan man bara spela någon form utav metal. Så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Har man ett så pass lamt namn som In The Woods kan man bara spela någon form utav metal. Så är det. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Haha. Sanningen känns hårt i ändan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Grawr! Hmm, när jag sade "man" så menade jag mig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts