Bobbo Viking Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Ett riktigt hemskt band är Noice som var väldigt populära i slutet på sjuttiotalet och början av åttiotalet. Och anledningen(arna) till att jag tycker så är följande: Hemska texter, hemskt sound på alla sätt och vis och hemska bandmedlemmar. Usch och fy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Oh, right... FAKKING GÜNTER!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Oh, right... FAKKING GÜNTER!!!!! Günther är verkligen en sån där som man älskar, fast man egentligen borde hata.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Günther är verkligen en sån där som man älskar, fast man egentligen borde hata.. Tala för dig själv du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 'Hatar' inget band/artist, men James Blunt gör mig irriterad. ...och Günther är het. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Tala för dig själv du. Det..gör jag? ...och Günther är het. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Om jag inte missminner mig så kommer Sean Paul från Jamaica. Fast han har rötter ifrån Portugal, Jamaica och Kina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Cradle of Filth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tired off Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 U2 jag fattar inte vad som är så speiellt med dom jag tycker inte att dom är bra överhuvudtaget men smaken är som baken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 U2 jag fattar inte vad som är så speiellt med dom jag tycker inte att dom är bra överhuvudtaget men smaken är som baken Wörd. Gillar inte heller The Game och hans jävla platinum snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Vet inte riktigt vad dom heter...men en gång köpte jag en skiva för en femma. När jag skulle lystna på den så var det en enda mening igenom hela låten. "Suck my dick, suck my motherfuckin dick!" Om och om igen i 3 minuter. Värdelöst Den låten äger. Så skönt beat i den. Lahme är en riktigt värdelös sång. Sök bara på lahme i busken och skratta på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Ni är fan knullade i hjärnan många av er. Ta U2 t.ex. Det ett av världens största rockband vare sig ni vill eller inte, det kan knappast passa in i denna tråden bara för att det inte faller er i smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Ni är fan knullade i hjärnan många av er. Ta U2 t.ex. Det ett av världens största rockband vare sig ni vill eller inte, det kan knappast passa in i denna tråden bara för att det inte faller er i smaken. Tråden är väl till för att skriva om band man inte gillar, right? Mwhaha, "ni är fan knullade i hjärnan". Kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Tråden är väl till för att skriva om band man inte gillar, right? Mwhaha, "ni är fan knullade i hjärnan". Kul. Men det innebär inte att man inte får säga sin åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Tråden är väl till för att skriva om band man inte gillar, right? Mwhaha, "ni är fan knullade i hjärnan". Kul. "Sämsta bandet någonsin, Vilket är det sämsta?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Ni är fan knullade i hjärnan många av er. Ta U2 t.ex. Det ett av världens största rockband vare sig ni vill eller inte, det kan knappast passa in i denna tråden bara för att det inte faller er i smaken. Håller faktiskt med dig där, U2 är som sagt ett av världens största rockband och dom kan omöjligt vara det sämsta bandet någonsin. Shame on you guys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tired off Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Jo men det sod ju i början av den här topicen Tråden handlar om vilket band du tycker är sämst och jag tycker U2 är det sämsta och som jag skrev innan smaken är som baken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Jo men det sod ju i början av den här topicen Tråden handlar om vilket band du tycker är sämst och jag tycker U2 är det sämsta och som jag skrev innan smaken är som baken Men nej, dem är ett av världens största (nått att hänga i granen) rockband så du MÅSTE tycka om dem. Ironi där.. The Ark och Thomas Dileva har jag aldrig riktigt fastnat för.. Jag menar.. Brännugnshjärnor Redigerad 12 december, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Det finns ett band just nu som fullkomligt slår ut likt ogräs vart man än vänder sig. Givetvis är det My Chemical Romance jag talar om. Grabbarna får för sig att det bästa sättet att vinna lite mark hos kritikerna (fansen sväljer ju trots allt vad de än matas med) är att hylla gamla hjältar, så de tar och gör ett ordentligt konceptalbum! Det sparas varken på piano eller stråkar när de sätter igång, med pompa och ståt presenterar de det nya albumet för pressen och självklart blir det inte mindre än 4/5 i betyg - det är ju ett konceptalbum! Oj, så fiffigt med roliga trummor i titelspåret, synd att ni tappade bort det episka. Gnäll gnäll gnäll. Tonårsdepp. Om tio år kommer världen att se tillbaka på den här groteska skivan och undra sig vad fan de tänkte med. Då kommer MCR inte att finnas längre och förhoppningsvis så har hela emo-genren gått en ödesdiger död till mötes. Innan det är försent; VÄX UPP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Günther är verkligen en sån där som man älskar, fast man egentligen borde hata.. Det..gör jag? ...och Günther är het. Grawr! Jag har ingen aning om vilket band som är sämst, jag vet bara vilka jag gillar och vilka jag inte gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts