Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Sven-Ingvars? Vikingarna? Dansband Hehe, har jag berättat att jag och två polare sjöng "Tio tusen röda rosor" (den tyska versionen) på skolavslutningsfesten i nian? Var rätt gött att klämma i med "Ich will dir mein leeeeeeeeben geben" inför 120 pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Valfritt dansband och Electric Banana Band... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Någon som kan hjälpa mig lista alla hiphop/RnB (och allt vad det heter) band? Ja sätt dig ner så ska vi lyssna igenom ALLA! Skulle du gjort det kan ja lova att du gillat något av det. Ha inte så förutfattade meningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Pahhhh, det mesta som spelas på radion är inget jag gillar. Håller mig inom metal, där jag gillar allt förutom power och massa andra grejer. De flesta banden som har med core i sin genre är förövrigt oftast riktigt dåliga. Cannibal Corpse äger, btw. Cannibal Corpse - Covered With Sores. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 <Insert Random Dansband, Idoldeltagare,w/e> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Mora Träsk är ett barn band(!) (5-10 år skulle jag tippa) och jag tycker att de gör bra ifrån sig med att göra låtar som får barn att röra på sig och lära sig motorik mm. Så kom igen det är väll inget att kalla det sämsta bandet någonsin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Mora Träsk är ett barn band(!) (5-10 år skulle jag tippa) och jag tycker att de gör bra ifrån sig med att göra låtar som får barn att röra på sig och lära sig motorik mm. Så kom igen det är väll inget att kalla det sämsta bandet någonsin? Men dom är ju inte så tuffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Eh jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Eh jo. Hahaha, vilka jävla lirare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Finns ingen dålig musik. Bara dålig smak. Band/artister som jag tycker illa om är diverse 50cent liknande snubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Skulle ta år o dagar o skriva alla dåliga band, så säger genrena: All hiphop suger all trance suger all techno suger all pop suger edit: glömde dansban Redigerad 1 december, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Skulle ta år o dagar o skriva alla dåliga band, så säger genrena: All hiphop suger all trance suger all techno suger all pop suger Och du klagar på att skribb har förutfattade meningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Rammstein! Hatahatahata! NEIN! Finns väl en massa band jag inte gillar. Fast de som brukar vara mest huvudvärksframkallande är väl typ G-Unit o Co. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 All musik som är "inne" att lyssna på, som man är töntig om man lyssnar på när den inte är "inne". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Vet inte riktigt vad dom heter...men en gång köpte jag en skiva för en femma. När jag skulle lystna på den så var det en enda mening igenom hela låten. "Suck my dick, suck my motherfuckin dick!" Om och om igen i 3 minuter. Värdelöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Sean/Shean/Shaun/Jean Paul. Kan inte förnamnet riktigt. Hatar honom i alla fall. Rappar han på arabiska eller amerikanska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Sean/Shean/Shaun/Jean Paul. Kan inte förnamnet riktigt. Hatar honom i alla fall. Rappar han på arabiska eller amerikanska? Om jag inte missminner mig så kommer Sean Paul från Jamaica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Om jag inte missminner mig så kommer Sean Paul från Jamaica. Jasså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Vet inte riktigt vad dom heter...men en gång köpte jag en skiva för en femma. När jag skulle lystna på den så var det en enda mening igenom hela låten. "Suck my dick, suck my motherfuckin dick!" Om och om igen i 3 minuter. Värdelöst DJ VENOM!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Och du klagar på att skribb har förutfattade meningar? Med förutfattande meningar förstår jag inte vad du menar, men ja, jag hatar all sån där musik, ska jag ljuga tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts