R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Techno gillar jag inte heller, men är kul att basa med i bilen/ar men då ska helst bara baslådan vara på Jag satsar en tia på att du menar trance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Bäkstriit Båjs, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Bodies Without Organs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Finns så sjukt dålig musik. Men sämst av allt är RnB. Finns inget värre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 BWO och Lordi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag satsar en tia på att du menar trance. Höjer till 15 på att han menar dance, alternativt vocal trance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Eddie Muduza, Children Of Bodom och i den stilen!!! NO shittalking om eddie meduza! han äger. men COB håller jag med om, annars all typ av hip hop, rap, techno, hårdrock, trance, all sån skit. enda musik som är bra är gammal klassisk rockabilly, rock n' roll, country och old punk =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Eh, vafan hette dom. Spice girls. Hatar all sånt jävla skit =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 All hiphop som finns, förutom Xzibit, han är frekk. Lordi,evanescense, alla melodiska hårdrocksband, det går att rabbla upp så mycket mer men jag orkar inte. Hiphop framför allt kan ju ta sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 NO shittalking om eddie meduza! han äger. men COB håller jag med om, annars all typ av hip hop, rap, techno, hårdrock, trance, all sån skit. enda musik som är bra är gammal klassisk rockabilly, rock n' roll, country och old punk =) NO shittalkning om COB, dom äger. Ultima Thule suger riktigt hård faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 50 cent och co. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag har någon slags ovana att gilla alla "dåliga" band. Mest bara för att de är dåliga, då. Lista på "dåliga" band/artister som jag ändå tycker är "bra": Scissor Sisters Bodies Without Organs Basshunter David Hasselhoff Torgny Melins Günther Village People Alphaville Riktigt skit är dock Eddie Meduza, Ultima Thule, 250 kg kärlek och alla andra sådana bondefasoner. All hård rock och sånt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hammerfall. Skamfläck för sveriges i övrigt ganska braiga metalscen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 G-Unit, NWA, Scissor Sisters, Nightwish, (insert random Techno-"band") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Da Buzz avskyr jag. Det enda band jag kommer på just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Va, BWO är ju ascoola. Speciellt Alexander Bard, värsta coola stilen ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Va, BWO är ju ascoola. Speciellt Alexander Bard, värsta coola stilen ju. Det är det jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Sven-Ingvars? Vikingarna? Dansband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Sven-Ingvars? Vikingarna? Dansband Hej mitt vinterland.. Nu är jag häääär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Rammstein! Hatahatahata! Redigerad 30 november, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts