Renard Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Här är mina 1) Mora Träsk 2) BWO (Eeh, en flintskallig skäggig hoppande dvärg och en.. ja vad är den där andra för något, som gör skitlåtar 3) Canibal Corpse (Helt störda låtar med mörka budskap) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Helt omöjligt att svara på. Att man själv inte uppskattar musiken innebär inte att bandet i fråga är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Försök bara komma på ett band( eller flera) som du alltid stört dig på. Tråden handlar om vilket band du tycker är sämst Redigerad 29 november, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Snacka inte skit om Mora Träsk slyna! 1. Valfritt hip-hopband 2. Valfritt hip-hopband 3. Valfritt hip-hopband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Här är mina 1) Mora Träsk 2) BWO (Eeh, en flintskallig skäggig hoppande dvärg och en.. ja vad är den där andra för något, som gör skitlåtar 3) Canibal Corpse (Helt störda låtar med mörka budskap) Du borde ha stryk, tänk vad min barndom skulle varit sämre utan mora träsk ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Mora Träsk suger! "Dansa honky tonk"! Spyr bara jag tänker på dem. Mora träsk förstörde min barndom btw Redigerad 29 november, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Basshunter (läs talanglösa äckel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 After Dark... Uscha, jag mådde illa utav dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Uhm.. Mora Träsk, Ånkel Kånkel, Tunnan och Moroten + alla andra svenska bonn-band. Fast top of the list ligger såklart. G-UNIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 After Dark... Uscha, jag mådde illa utav dom. Ja fy helvete de glömde jag. De ska vara med i melodifestivalen iår igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Finns fler dåliga band än bra band. För många för att kunna listas här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 After Dark... Uscha, jag mådde illa utav dom. De är inget dåligt band. Dock med dålig image. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Typ September och alla andra band i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Ultima Thule/HEL/allt sådant trams - det är verkligen skit. Larv som blink182, Sum 41, Fall Out Boy och dess sifferglada gelikar håller jag inte direkt högt heller. Nu är jag lite upptagen men sågningarna kommer fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Eddie Muduza, Children Of Bodom och i den stilen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) All hiphop förutom Eminem, Eminem är bra. Hmm.. Och Fronda/kampfhounds ibland. Basshunter och rästen av fjortis-banden. Techno gillar jag inte heller, men är kul att basa med i bilen/ar men då ska helst bara baslådan vara på ACDC är det inte riktigt som jag gillar heller, men dom duger iaf. Men har bara fått som ovana att hata gubb-band som springer i shorts och t-shirt och super som fan Redigerad 29 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 3) Canibal Corpse (Helt störda låtar med mörka budskap) Haha, nej! Dom är coola. Echmil skickade en bra låt. Sämsta band: (kommer inte på, får editera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Säger som KalleR + I övrigt är nutidens hiphop/pop inte min typ av musik. Man kan nästan lägga ihop dessa till "en" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Ultima Thule/HEL/allt sådant trams - det är verkligen skit. Larv som blink182, Sum 41, Fall Out Boy och dess sifferglada gelikar håller jag inte direkt högt heller. Nu är jag lite upptagen men sågningarna kommer fortsätta. I eagerly await ye rants. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Någon som kan hjälpa mig lista alla hiphop/RnB (och allt vad det heter) band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts