SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Jackass, dom är ju ena klassiska dårar Undrar var dom får sina idéer från ---------------- [Off-tropic] Varför skrev du då att den var onödig? Ja, när dom knarkar så kanske nån dum idé flyger upp i skallen på dom . Vet ej, topics av nya medlemmar brukar vara onödiga. Redigerad 30 november, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Ja, när dom knarkar så kanske nån dum idé flyger upp i skallen på dom . Vet ej, topics av nya medlemmar brukar vara onödiga. Man blir inte klassisk bara för det Men har ni sett "Million dollar baby"? "Den gröna milen" är också bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Jaja, den mest klassiska filmen eller filmerna inom skräck är väl "Fredag den 13:de" serien . Roliga som satan, och riktigt jävla overkliga . Man blir verkligen inte rädd av dom. Redigerad 30 november, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jaja, den mest klassiska filmen eller filmerna inom skräck är väl "Fredag den 13:de" serien . Roliga som satan, och riktigt jävla overkliga . Man blir verkligen inte rädd av dom. Mh. Den skräckfilmen som börjar bli riktigt klassiskt är "Saw" filmerna. Mkt spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Mh. Den skräckfilmen som börjar bli riktigt klassiskt är "Saw" filmerna. Mkt spännande! Ja, riktigt bra är dom! Men man blir inte rädd av dom dock. En annan film som är bra är "The Amityville horror" har dock bara sett nyinspelade versionen, den blev jag t.o.m lite skrämd av . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Ja, riktigt bra är dom! Men man blir inte rädd av dom dock. En annan film som är bra är "The Amityville horror" har dock bara sett nyinspelade versionen, den blev jag t.o.m lite skrämd av . Den har jag tyvärr inte sett. Får väl ta och se den.. Har du sett någon Oscar belönad film? -------------- * Jag tror nog inte att vi kan skriva så ofta här, det kan räknas som spamm, fick en varning av det bara för jag svarade för många * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hmm få se nu.... Dumb and Dumber When Harry Met Loyd Batman Begins The One Och så får man inte glömma Monthy Python Alltså alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Rekommenderar följande film för Herr Littlemanie: Posting and you Byt bara Steam mot gtasajten and there ya go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 I hela ditt inlägg. Höhö grabben vet inte vad särskrivning är ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 . http://www.imdb.com/title/tt0070735/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 . http://www.imdb.com/title/tt0070735/ KalleR, Snälla stäng ner denna tråden. Alla är emot mig och hatar mig. Det är ju inte ens lönt att jag skriver eller gör trådar, till och med inte ens är kvar på Gta-sajten. Alla kritiserar mig om och om igen och jag känner mig väldigt hatad. Tack i förväg MvH Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Gudfadern är en riktigt bra klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Mmm, jag skapar inga onödiga topics . Och jag är inte lika jävlig som förr . Nej, har märkt det. Nästan lite tråkigt.. Klassisk film säger ni? Lejonkungen är grymt klassisk enligt mig. Såg den jämt när jag var mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Klassisk film säger ni? Lejonkungen är grymt klassisk enligt mig. Såg den jämt när jag var mindre. Lejonkungen, den är bra, kolla på den jämt när jag var en liten grabb.. Min favorit film då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Lejonkungen, den är bra, kolla på den jämt när jag var en liten grabb.. Min favorit film då Låter fasligt likt exakt vad Kebab skrev. ---------------------- En av mina favorit klassiker är Terminator 2, som jag brukade titta på när jag var mindre. Lejonkungen? Bah, allt ett barn behöver är en liten dos Arnold. Redigerad 1 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nej, har märkt det. Nästan lite tråkigt.. Klassisk film säger ni? Lejonkungen är grymt klassisk enligt mig. Såg den jämt när jag var mindre. Lejonkungen . I princip den ända filmen jag nästan börjat gråta av. Det var när hans farsa dog där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Lejonkungen . I princip den ända filmen jag nästan börjat gråta av. Det var när hans farsa dog där. Alla grät väl då Klassisk film.. Kanske den mest klassiska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Alla grät väl då Klassisk film.. Kanske den mest klassiska? Aa, usch fyfan. Riktigt jobbigt var det när han dog. Vad var de han hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Aa, usch fyfan. Riktigt jobbigt var det när han dog. Vad var de han hette? Mustafa, muhammed, simba? Kommer inte ihåg :'( Så pinsamt. Min favorit film Edit: Jafar?! Han hette väl det? Edit: Musafa!! Han hette det. Redigerad 1 december, 2006 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Mustafa, muhammed, simba? Kommer inte ihåg :'( Så pinsamt. Min favorit film Edit: Jafar?! Han hette väl det? Vettifan, aja åter till trådens handling Men tror det var Mustafa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts