Littlemanie Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Prat om filmer!! Favorit filmen?? Lust att snacka om den? Då har du kommit rätt!! Här är ett par alternativ vad för film man kan skriva om: Sorliga filmer - ... Skräck filmer - ... Oscar filmer- ... Romantiska filmer - ... Science fiction filmer - ... Fantasy filmer - ... o.s.v Det är bara och skicka in vilken film som just du tycker mest om. Redigerad 29 november, 2006 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Äcklig särskrivning men aja... Skräckfilmer: The Amityville Horror Oscarfilmer: Saving Private Ryan Science Fiction-filmer: The Core (eller nån). Fantasyfilmer: FFVII: Advent Children eller Sagan om Ringen-trilogin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Äcklig särskrivning men aja... Skräckfilmer: The Amityville Horror Oscarfilmer: Saving Private Ryan Science Fiction-filmer: The Core (eller nån). Fantasyfilmer: FFVII: Advent Children eller Sagan om Ringen-trilogin. Okey.. gött.. Fixar texten nu, gjorde den för fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Okey.. gött.. Fixar texten nu, gjorde den för fort Du fixade väl den inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Du fixade väl den inte? Jag har ju fixat texten Men var är "särskrivningen" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Jag har ju fixat texten Men var är "särskrivningen" då? I hela ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 I hela ditt inlägg. Jasså.. Pallar inte skriva om allt. Det är det bästa som jag kom på.. Aja, kan vi inte gå in i själva handlingen och inte för långt in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Jasså.. Pallar inte skriva om allt. Det är det bästa som jag kom på.. Aja, kan vi inte gå in i själva handlingen och inte för långt in? Så mycket att skriva om! Bättre om du skriver om den nu än om att alla ska bli illamående varenda ggn när man går in på topicen. Redigerad 30 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Så mycket att skriva om! Bättre om du skriver om den nu än om att alla ska bli illamående varenda ggn när man går in på topicen. Måste ni vara så taskiga mot honom? Räcker om en har påpekat stavfelen. (om man nu ens måste göra det) Redigerad 30 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Måste ni vara så taskiga mot honom? Räcker om en har påpekat stavfelen. (om man nu ens måste göra det) Tack Det finns iaf en som är med mig.. Alla andra har ngt emot mig när jag skapar trådar. . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Tack Det finns iaf en som är med mig.. Alla andra har ngt emot mig när jag skapar trådar. . . Finns en anledning, du är ny och skapar onödiga topics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 9 av inläggen i den här tråden är offtopic. Förövrigt så är the Warriors och Scarface mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Finns en anledning, du är ny och skapar onödiga topics. Kommer från rätt person! Klassisk film säger ni.. Ensam hemma (ettan) är grymt klassisk enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Kommer från rätt person! Klassisk film säger ni.. Ensam hemma (ettan) är grymt klassisk enligt mig. Mmm, jag skapar inga onödiga topics . Och jag är inte lika jävlig som förr . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Två klassiska och två av mina favorifilmer 'off all time' är The Warriors och Gökboet. Den sistnämnda brukar oftast få platsen som min absoluta favoritfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Finns en anledning, du är ny och skapar onödiga topics. På vilket sett är denna tråden onödig? Är det diskriminering, precis som alla nya är dumma i huvudet? ----------------- Åter till själva trådens handling!! Det är bra att ni skickar in filmer, men jag har inte skrivit mina De bästa måste väl va "million dollar baby" (Oscar film) Redigerad 30 november, 2006 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 På vilket sett är denna tråden onödig? Är det diskriminering, precis som alla nya är dumma i huvudet? Nej, okej. Den är väl inte onödig . Aja, bästa filmen jag har sett är nog "Jackass the movie" både ettan och tvåan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nej, okej. Den är väl inte onödig . Aja, bästa filmen jag har sett är nog "Jackass the movie" både ettan och tvåan . Ja, nu var det inte frågan om bästa filmen.. utan om klassiska filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Ja, nu var det inte frågan om bästa filmen.. utan om klassiska filmer. Dom är klassiska . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Nej, okej. Den är väl inte onödig . Aja, bästa filmen jag har sett är nog "Jackass the movie" både ettan och tvåan . Jackass, dom är ju ena klassiska dårar Men det hör inte till ämnet riktigt Undrar var dom får sina idéer från ---------------- [Off-tropic] Varför skrev du då att den var onödig? Redigerad 30 november, 2006 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts