Jump to content

Flygskolan!

zimpan25
 Share

Recommended Posts

Kan någon göra dessa updrag åt mig, ja brukar inte ge upp på spel men nu har ja suttit här i 5 dagar å lyckas fan inte =( så kan nån göra dom å ladda upp deras save file så skulle ja bli mycket tacksamma =)

Skicka oss din savefile så kan jag göra dem åt dig. Vi kan ju inte lägga upp nån fil åt dig där vi kämpat oss fram till flygskolan själva för din skull. Gå in i din savefiles-mapp och zippa den savefil det handlar om. Ladda upp här så gör jag dem åt dig, eller om nån annan skulle råka hinna före.

EDIT: Förresten, är det själva skolan eller uppdragen du har problem med? Är det flygskolan som i brons-silver-gulduppdrag, eller dem som du får av Toreno och Truth?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt att jag var lite seg, hade helt glömt bort att ja gjort denna tråd men iallefall de är själv skolan från de uppdraget där man ska flyga igenom cirklarna som är heeelt omöjligt så om nån skulle kunna göra hela flyg-skolan åt mig så skulle de vara vääldigt snällt här är min save file

http://files.filefront.com/GTASAsf8zip/;62...;/fileinfo.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sätter igång direkt! :)

EDIT: KLART! Guld på varenda övning, väldigt enkelt. Det som gör det svårt för dig är troligen dina kontroller. Bäst blir om du kör med dessa kontroller:

Gasa: W och PILUPP

Bromsa: S och PILNED

Vänster: A och PILVÄNSTER

Höger: D och PILHÖGER

Titta/sväng roder vänster: Q och NUM4

Titta/sväng roder höger: E och NUM6

Sväng planet uppåt: NUM2

Sväng planet nedåt: NUM8

Special upp (tex gaffeltruck, riktningen på Hydrans utblås): NUM7

Special ned (tex gaffeltruck, riktningen på Hydrans utblås): NUM1

Landningsställ/specialuppdrag: NUM *

Sväng kamera vänster: 1 (inte NUM)

Sväng kamera höger: 3 (inte NUM)

Fire: LCtrl och RCtrl

Alternative Fire: LAlt och NUM+

Special Action (Stabilisera helikoptern): TAB

Med Hydran blir det svårt att ha attackkontrollen LAlt för att skjuta missiler. Därför har jag också

Alternative Fire: NUM+

För att sikta med Hydran (ett jetplan du får senare) håller du in Handbrake, bästa knappen är SPACE.

Men: Det stod att du fuskat när jag skulle spara. Jag fuskade verkligen inte, har du fuskat med sparfilen tidigare? Och dessutom är det otroligt användbart med flygplan och helikoptrar i San Andreas, därför måste du lära dig flygskolan själv. Annars kommer du inte kunna använda plan eller helikoptrar för att ta dig mellan städerna, och du kommer fortfarande tycka att de uppdrag du får av Toreno är omöjliga. Så trots att du nu fått alla guldmedaljer av mig borde du verkligen försöka klara dem själv också, instruktionerna i flygskolan är till för att användas! :D

GTASAsf8.zip

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sätter igång direkt! :D

EDIT: KLART! Guld på varenda övning, väldigt enkelt. Det som gör det svårt för dig är troligen dina kontroller. Bäst blir om du kör med dessa kontroller:

Gasa: W och PILUPP

Bromsa: S och PILNED

Vänster: A och PILVÄNSTER

Höger: D och PILHÖGER

Titta/sväng roder vänster: Q och NUM4

Titta/sväng roder höger: E och NUM6

Sväng planet uppåt: NUM2

Sväng planet nedåt: NUM8

Special upp (tex gaffeltruck, riktningen på Hydrans utblås): NUM7

Special ned (tex gaffeltruck, riktningen på Hydrans utblås): NUM1

Landningsställ/specialuppdrag: NUM *

Sväng kamera vänster: 1 (inte NUM)

Sväng kamera höger: 3 (inte NUM)

Fire: LCtrl och RCtrl

Alternative Fire: LAlt och NUM+

Special Action (Stabilisera helikoptern): TAB

Med Hydran blir det svårt att ha attackkontrollen LAlt för att skjuta missiler. Därför har jag också

Alternative Fire: NUM+

För att sikta med Hydran (ett jetplan du får senare) håller du in Handbrake, bästa knappen är SPACE.

Men: Det stod att du fuskat när jag skulle spara. Jag fuskade verkligen inte, har du fuskat med sparfilen tidigare? Och dessutom är det otroligt användbart med flygplan och helikoptrar i San Andreas, därför måste du lära dig flygskolan själv. Annars kommer du inte kunna använda plan eller helikoptrar för att ta dig mellan städerna, och du kommer fortfarande tycka att de uppdrag du får av Toreno är omöjliga. Så trots att du nu fått alla guldmedaljer av mig borde du verkligen försöka klara dem själv också, instruktionerna i flygskolan är till för att användas! :wub:

de funkar ^_^ jag är evigt tacksam. näää ja gjorde vapen fusket nån gång tror jag så det vara inte du som fuskade, men tack igen nu ska jag köra igenom spelet :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de funkar :) jag är evigt tacksam. näää ja gjorde vapen fusket nån gång tror jag så det vara inte du som fuskade, men tack igen nu ska jag köra igenom spelet :P

Varsågod, bara glad att kunna hjälpa till! Det som förvånade mig mest var att jag fick guld på fallskärmshoppet efter tre försök ungefär, det brukar ta jättemånga försök. ^_^ Har du fixat kontrollerna till de inställningar jag sa?

Annars kan jag tänka mig att det blir sjukt svårt, om rodret (driveby-knapparna) sitter på Q och E enbart så duger det inte. Vänsterhanden (W-A-S-D) ska styra helikopterns/planets hastighet och riktning, men man ska styra med högerhanden (NUM 2-4-6-8). Då kommer du inte alls tycka att det är svårt. Kör flygskolan själv med de inställningarna, då kommer du märka att det inte var så svårt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varsågod, bara glad att kunna hjälpa till! Det som förvånade mig mest var att jag fick guld på fallskärmshoppet efter tre försök ungefär, det brukar ta jättemånga försök. :unsure: Har du fixat kontrollerna till de inställningar jag sa?

Annars kan jag tänka mig att det blir sjukt svårt, om rodret (driveby-knapparna) sitter på Q och E enbart så duger det inte. Vänsterhanden (W-A-S-D) ska styra helikopterns/planets hastighet och riktning, men man ska styra med högerhanden (NUM 2-4-6-8). Då kommer du inte alls tycka att det är svårt. Kör flygskolan själv med de inställningarna, då kommer du märka att det inte var så svårt. :shifty:

Jag har typ tvärtom, förutom att jag itne använder numpaden...

Gasa på piltangenterna och svänga på piltagenterna och a&d... Sen höjden med w och s.! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har typ tvärtom, förutom att jag itne använder numpaden...

Gasa på piltangenterna och svänga på piltagenterna och a&d... Sen höjden med w och s.! (w00t)

I Rogue Squadron, ett Star Wars-flygspel, har jag gas/broms och snabbsvängar i WASD, och höjd och vanliga svängar med piltangenterna. I ett gammalt otroligt underbart spel, Red Baron (LADDA NER FFS!) så hade jag svängar med piltangenterna och hastigheten i 0-9-knapparna. Numpad var vinklar.

Men om du har W/S till höjd, hur i h-e går du då med CJ? Med piltangenterna eller? :shifty: Det är ju helfel sätt att styra en gubbe, oavsett om det är FPS eller tredjeperson. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor