AngryAxel Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Idén är ätt trådskaparen (moi) postar en bild, vilken näste man ska överträffa med en annan bild (och gärna med motivering), och användaren därpå postar en bild på något som denne tycker är 'bättre' än bilden som föregående användare postade. ...Just det - Använd bilder i rimlig storlek. Exempel: Nåväl, här kommer den första bilden! Redigerad 28 november, 2006 av AngryAxel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Luktar lek över den här tråden *pillar på reportknappen* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Detta är väl en lek? = Olagligt enligt GTASajtens lagar. EDIT! *Reported* (Lek) Redigerad 28 november, 2006 av Sniper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Min åska kortsluter din TV. Luktar lek.. Vi får hoppas Stellan och alla gillar det hära Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Luktar lek över den här tråden *pillar på reportknappen* Vadå luktar? Det är en lek. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Hänglåset är oövervinnligt, så jag vinner leken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Dutti flikka. *edit* Horunge, jag var först.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Dutti flikka. *edit* Horunge, jag var först.. Men vafan! Mitt hänglås är oövervinnligt så du får inte posta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Backwardsman, the backwardsman.. I can post as fast as you can. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts