hell_boy Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Har bara 59.36% suger jag vet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTASA Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag är på något uppdrag som heter "Lerning to fly". Jag är på "Cirkle Airstrip"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag är på något uppdrag som heter "Lerning to fly". Jag är på "Cirkle Airstrip"... Är det svårt, hjälper jag gärna till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag har fått 100% på två sparningar och varvat det MÅNGA gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Red Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Jag har klarat speet en gång,då med fusk och kartor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Klarade väl ca 80-85% sen pallade jag inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Jag hade 87% på en fusk save och 84% på en icke fusk save Redigerad 29 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NuddeN Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Ja har klarat de till 100% utan fusk och trainers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Kommer inte ihåg exakt var jag ligger men det är runt 97-98%. Orkar inte samla alla snäckor och spraya alla tags. När jag inte orkade hitta alla tags själv så tänkte jag, ''Okej, jag ser på en karta så jag hittar dem'' och jag skrev ut en karta. Sprayade 4 tags sen orkade jag inte mer. Tråkigt. Var dock på slutfasen då jag var som mest trött på SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Ska nog försöka få 100% innan IV kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Har klarat dom första fem uppdragen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Jag har klarat allt utom ett par rampage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 jag har då 98 % ärligt, utan kartor och dyligt! kartor är ett slags fusk eftersom de ser vart hidden-saker ska vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Kommer inte ihåg men jag klarade ut hela story line! Orkar inte göra sido uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XQ30 Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Ja har klarat typ 85% fast jag kör inte så mycket för att klara ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Jag klarade runt 65% på PS2. Dock så har jag inte PS2:an kvar så nu har jag börjat om och spelar nu på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Tog mig till San Francisco-wannabe-staden. Sen så blev det alldeles för uttjatat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Tror jag tog 80-85% på min första save.. (Åh, det var faktiskt väldigt länge sedan nu! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesper93 Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Haha! just så hette det! Fattar inte vad jag gör för fel! aa men hallå sto away är as lätt att klara ut du behöver bara akta dig för lådorna och tunnorna dom kastar ut och sikta in dig på flygplanet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Fixade 100%, men det tog sin tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts