Hunter Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jag undrar om någon har klarat ut hela spelet , inte bara storyn. Jag har bara klarat storyn.. alltid samma sak på alla spel Men jag undra om någon kan lägga upp en Save fil här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jag undrar om någon har klarat ut hela spelet , inte bara storyn. Jag har bara klarat storyn.. alltid samma sak på alla spel Men jag undra om någon kan lägga upp en Save fil här?? Det ska finnas lite sparningar här o var om du bara söker lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 "Inte bara storyn"? Du menar att man fått 100%? Ja, det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaaR Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Hade klarat typ 90% sen krachade hårddisken och jag orkade inte klara allt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 100%.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nä, är fast på uppdraget... Showdown tror jag det hette. Man ska köra ombord på ett flygplan som ska lyfta i öknen. Hur jag än gör så går det åt skogen, men jag hade inte detta problem sist jag klarade ut spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Allt för många gånger... Stowaway heter uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Allt för många gånger... Stowaway heter uppdraget... Haha! just så hette det! Fattar inte vad jag gör för fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Haha! just så hette det! Fattar inte vad jag gör för fel! Om problemet är att du inte hinner fram till planet kan du testa att trycka snabbt på uppåtpil vilket gör att det går snabbare. Detta gäller givetvis bara Pc vet inte hur man gör på Ps2 eller Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Om problemet är att du inte hinner fram till planet kan du testa att trycka snabbt på uppåtpil vilket gör att det går snabbare. Detta gäller givetvis bara Pc vet inte hur man gör på Ps2 eller Xbox. ' På ps2 trycker man den högra analogen uppåt, det tror jag med 97,345% säkerhet att man gör på xbox också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Tror jag hade 87% sist jag spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 97.xx% hade jag innan jag sålde spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 97.xx% hade jag innan jag sålde spelet. Hur kan man sälja ett GTA!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hur kan man sälja ett GTA!? Behövde lite cash. Jag har ju också spelat det i över 220 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Behövde lite cash. Jag har ju också spelat det i över 220 timmar Över 220 timmar, helvete vad mycket Men det förlåter dock inte din synd. Man säljer aldrig ett GTA spel Edit:Har klarat spelet till 100% Redigerad 3 december, 2006 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Problemet med Stowaway innan man inser vad problemet är är att (kolla meningen en gång till, den är korrekt ) man inte ska sikta på planets lucka från början, utan köra rakt fram. Att köra en böj för att komma rakt bakifrån blir inte rätt, eftersom man då tagit tid i svängen. Kör rakt fram när du sätter dig på hojen, rör inte pilar eller spakar. Då kommer du skippa alla tunnor som slängs ut och du kan dessutom komma ikapp utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Problemet med Stowaway innan man inser vad problemet är är att (kolla meningen en gång till, den är korrekt ) man inte ska sikta på planets lucka från början, utan köra rakt fram. Att köra en böj för att komma rakt bakifrån blir inte rätt, eftersom man då tagit tid i svängen. Kör rakt fram när du sätter dig på hojen, rör inte pilar eller spakar. Då kommer du skippa alla tunnor som slängs ut och du kan dessutom komma ikapp utan problem. Och tack för den nu går vi ontopic. Inte fått hundra %. Klarade storyn tog alla snaps och alla horseshoes på Xbox men inte mer inte. Tror det var 87% eller någonting runt det. Är för lat att fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jag har bara klarat nått på 70%. Men jag har aldrig satsat på 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Håller på och samla alla musslor och så har jag två saker till och göra (vet inte riktigt vad, så det kommer bli krångligt att veta vad jag inte gjort, men jag har en liten aning om vilka saker jag inte gjort), sedan har jag 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Tror jag hade klarat 98.89% innan minneskortet bajsade sig. Total förbannad blev man också. Ligger nu på kanske en 50% eller liknande, kan ej spela pga dålig laser =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts