Gof Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Godless Limit Stunters - Här är den, Den första videon i GLS där jag medverkar. GLS andra totalt. Jag tänker inte skriva en femton rader lång text om den, Jag ger er länkarna så får ni bedöma själv. >--LINKS Godspeed - Hiqh Quality (88MB) Godspeed - Low Quality (22MB) YouTube - http://www.youtube.com/watch?v=21tLZyXVsdI Har ni ytterligare frågor går det fint att ställa dom på våran hemsida. http://www.godlesslimit.co.nr Redigerad 28 november, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Yääy, när kommer det ut på Youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Sighs.. Så fort Ghost laddat upp den är en chansning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Laddar ner just nu ska bli kul att se den Edit: Längtar som fan....... Redigerad 28 november, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Nice! Tankar den nu! BTW, vilka är med i GLS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Laddar ner just nu ska bli kul att se den Edit: Längtar som fan....... FileFront är ena sega jävlar, Ska lägga upp den på TGA om jag får tid Nice! Tankar den nu! BTW, vilka är med i GLS? Godfather (Jag) Slayer Engel Ghost Shifty (Inte med i den här filmen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) FileFront är ena sega jävlar, Märkte det.... Edit: snart klar..... Redigerad 28 november, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Märkte det.... Edit: snart klar..... Agree. Sist laddade jag hem med 20kb/s av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Så nu var det klart.... Main musiken sög kvaliten sög vissa stunt var bra! Resten var också bra Kanske orkar göra någon bra och dåligt lista sen.. Redigerad 28 november, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Så nu var det klart.... Main musiken sög kvaliten sög vissa stunt var bra! Resten var också bra Kanske orkar göra någon bra och dåligt lista sen.. Gör det tack. Den konstruktiva kritiken är den efterlängtade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Har fan inte fått ner den än, 4kb/s xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Har fan inte fått ner den än, 4kb/s xD Aj då. Nu finns YouTube uppe också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Ser när jag kommer hem! Edit, + Några stunts. + Introt var väl okej. - Längden - Musiken. (egentligen gillar jag sån hära musik, men när det är så högt tempo och klippen blir så långa så blir det bara drygt att titta på. det borde vara snabbare klipp isånnafall...) - Redigeringen var inte så jätte bra, men den var inte dålig heller...! Ni kan göra bättre. Redigerad 29 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Yäy! Fan vad nice film Jag älskade (till skilnad från alla andra) Mainpart musiken, All annan musik sög. Stuntsen var bra, Men mindre Hydra stunts nästa gång 8\10 btw. När mitt SA funkar så kan jag göra en audition till er, Ni verkar vara på min våglängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Tack för kritiken, Och hoppas du får igång ditt SA snart ante... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) + CA 50% av stunten Ehm... __________________ - Bad music Bad editing CA 50% av stunten __________________ Total x/10 3.5/10 I didnt like it. Bara ungufär 50% av stunten var okej. Redigerad 29 november, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Stunten var riktigt bra! Däremot gillade jag inte musiken och redegeringen var väl inte den bästa. Men stunten tyckte jag var riktigt fina . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Det enda minus jag kan se är väl kameravinklarna och färgskiftningarna. Mitt i ett hopp ändras kameravinkeln massor av gånger, så det är svårt att se vart motorcykeln/bilen är och vart den ska ta vägen. Det är bättre att ha en kamera rätt igenom ett hopp. Till exempel när någon flyger en hydra under en bro, sedan lyfter han in i en loop och kommer (Förmodligen) in under bron igen och flyger där igen. Man ser inte vad som händer i slutet där eftersom kameravinkeln ändras varje sekund, men jag förmodar att han tog bron igen. Tänk på det, man ska kunna se vad som händer i stuntet, annars är det värdelöst. Sedan gillar jag inte riktigt när man påbörjar ett hopp och så hoppas det tillbaka och börjar om en bit tillbaka igen. Sedan när (vem det nu än var som redigerade) byter färger vilket förekommer lite nu och då, så det flimmrar och hoppar mellan olika betoningar på färgerna fram och tillbaka ser jag bara som störande. Vissa kanske tycker det är coolt men enligt mig stör det bara. Annars var det väl helt ok. Redigerad 29 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 ... Jag framför det till Slayer ;=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Slayer, han brukar hänga i princip jämt på Lalu's stuntserver va? Han har iallafall varit där de få gångerna jag har varit där. Tyckte filmen var helt okej, men musiken fick mig nästan att börja gråta :'( . Håller förresten med simpa där med vinklarna.. Fast det hände bara på ett fåtal ställen. Redigerad 29 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts