Weener Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Kan ju förövrigt nämna att det är min gamla NO lärare tillsammans med sin kompis som har skrivit seriens manus. Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Alla komiker kommer ju bli barnsliga som dom.. ..och det vet du eftersom att du kan se in i framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 ..och det vet du eftersom att du kan se in i framtiden? Japp.. Har en känsla för sånt. Om du kollar genomsnitt så har fler och fler komiker blivit gett ut barn-humor till de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 De var roliga för 6 år sedan! Idag är de tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Tycker de är skittöntiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Har aldrig tyckt det var roligt, kommer förmodligen aldrig tycka det heller. Kan faktiskt inte ens förstå det roliga med det. Edvin (gissar på att det är människor med muskelsammandragningar i ansiktet + andra fysiska fel i kroppen) är nog den sämsta karaktären någonsin skriven... ville bara få det sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Visst, vissa skämt kan väl vara lite töntiga. Förövrigt så är det bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Visst, vissa skämt kan väl vara lite töntiga. Förövrigt så är det bäst! Alla skämt är töntiga, men är ändå skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Skrattar inte åt dem idag, men när de gick var det grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Skrattar inte åt dem idag, men när de gick var det grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Fick alla avsnitt på DVD för två år sen ungefär. Vet inte hur många gånger jag sett på de men jag skrattar lika mycket varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Har hela säsongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Jo vad jag minns var dom roliga minns det där avsnittet när dom tog in något nytt rengörningsmedel och edvin drack av det och tyckte det var gott^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Jo vad jag minns var dom roliga minns det där avsnittet när dom tog in något nytt rengörningsmedel och edvin drack av det och tyckte det var gott^^ Skulle nog föreställa att det var något annat än rengöringsmedel i flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts