Sniper Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 http://i110.p hotobucket.com/albums/n95/Annahlee_1983/109872.jpg Hahaha! Den var riktigt rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Wtf, dog inte den där jävelen i Warcraft 3?. Vem har inte gjort läxan o spela TFT Han blev ju stöd efter fighten, så han intala sig att han vann så... Han gömer sig för Bl då han inte lyckades för störa TFT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Denna tycker jag är bäst: F-zero GX, intro-introt Sen finns det olika intro när man kommer till olika kapitel, därav http://www.youtube.com/watch?v=v_wDc9FVSfE...ted&search= är min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Command and Conquer : Yuris revenge introt är faktist bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Metal Gear Solid 3 Snake är så HET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Finns många, men God of War's intro är sannerligen något väldigt bra: http://www.youtube.com/watch?v=6MRfzZRE2iE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Jag vet att jag överskattar Grim Fandango ibland, men världens bästa intro har spelet garanterat! Grim fandango introt. Älskar när han kollar mätaren som går neråt till minus och säger "Hmm, well. The bad news is the train appears to be just out of you're reach." Oj... Hade visst redan postat det i den här tråden tidigare Redigerad 13 maj, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Jag vet iaf världens sämsta spelintro: Metal Gear Solid: Portable Ops! Tio sekunder ungefär, och det som visas är en karta och sen (troligen) en Metal Gear. Märkligt nog händer inget i videon förrän ~40 sekunder, det är ett oförklarligt långt glapp däremellan. Så lång tid brukar det inte ta att starta PSP-spel. Cutscenesen däremot är rätt hyggliga, annorlunda är de iaf. Jag antar att "introt" inte är de första tio sekunderna, utan första uppdragets cutscene. Inte min definition på "introvideo" men det får väl duga Btw så är killen som skriver in sitt namn fruktansvärt långsam på att skriva också Redigerad 13 maj, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag gillar introt till Driver Parallel Lines. Riktiga bilder på NYC från 70-talet, bra musik, gryma repliker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts