Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Säger densamme som snittade 100+ posts häromdagen... Damn, I knew it would come back and bite me in the ass. (Visst finns det något uttryck som lyder så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Det gör det säkert. Jag vill spela in alla slutscener i GTA1, är fraps bäst för det? Med ljud tar ju alla videos så jäkla stor plats, trots lägsta kvalitet tar en halvminut 50 Mb, med ljud blir det ju ännu mer. Mig gör det inte så mycket eftersom jag ska slänga upp dem på youtube och sen radera dem från hårddisken, men jag undrar ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Det gör det säkert. Jag vill spela in alla slutscener i GTA1, är fraps bäst för det? Med ljud tar ju alla videos så jäkla stor plats, trots lägsta kvalitet tar en halvminut 50 Mb, med ljud blir det ju ännu mer. Mig gör det inte så mycket eftersom jag ska slänga upp dem på youtube och sen radera dem från hårddisken, men jag undrar ändå? Därför använder man Virutal Dub för att komprimera dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 FALLOUT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Okej, denna post tillägnas syndarna som inte lägger direktlänkar! Battlefield 1942-introt - Skäms, Jacker! Skäms, Patrik! Metal Gear Solid 2-introt - Skäms, Jacker! GTA: VC-introt - Skäms, RadiuZ! Kingdom Hearts-introt - Skäms, SiXxe! Final Fantasy X-introt - Skäms, nor_adde! Silent Hill-introt - Skäms, Patrik! Warcraft III - The Reign of Chaos-introt - Skäms, n00dles! Skäms, MAFIA_KING, om det var denna du menade. Return to Castle Wolfenstein-introt - Skäms, Sniper! Battlefield 2-introt - Skäms, Sniper! Total Annihilation-introt - Skäms, nor_adde! Act of War-trailers (klicka runt lite) - Jag hittade inte heller nåt intro, Sniper. Sim City 3000-introt - Skäms, Valle-Ball! SC 4 Rush Hour hittade jag inte heller. Arc: Twilight of the Spirits-introt - Skäms, Lajnux! God of War-introt - Skäms, Matteus! Gear of War-introt - Skäms, Boomer! Age of Empires-introt - Skäms, FoxtroT! Mafia-introt - Skäms, FoxtroT! Need for Speed: Underground-introt - Skäms, Valle-Ball! Legend of Zelda - A Link to the Past-introt - Skäms, Foo! Hmm, undrar om poängen framgått här... Skäms! ( ) Men allvarligt talat, direktlänkar ffs!! Klapp på kinden får: DrStupid RadiuZ Roxxy Eudoros Sikorka Marky ZcruweN Sniper, flera gånger om Jag skrev Age of empires 3 bra mkt skilnad på de introna. AoE 3.. Fast den måste man se i hög uplösning, med bra efekter osv för att se det fina i den. Redigerad 2 december, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) BF1942 Länk Redigerad 4 december, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Okej, denna post tillägnas syndarna som inte lägger direktlänkar! GTA: VC-introt - Skäms, RadiuZ! Klapp på kinden får: RadiuZ Wow, dubbla budskap is the shit=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 FALLOUT! Spelintrot kanske inte var det bästa, men spelen är underbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag skrev Age of empires 3 bra mkt skilnad på de introna. AoE 3.. Fast den måste man se i hög uplösning, med bra efekter osv för att se det fina i den. Bara jag som ogillade det introt? Kan visserligen ha med att göra att jag inte tyckte att spelet i sig levde upp till förväntningarna. Haha, juste, hade nästa glömt. WoW introt är ju ett av dom klart snyggaste introrna någonsin. Blizzard rockar. Videon ska ju då egentligen ses i fullscreen med hög upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) O Sim City 3000-introt - Skäms, Valle-Ball! SC 4 Rush Hour hittade jag inte heller. Det var inte den jag letade efter, eller är de en enskild video för Håller med till 100%! Edition-utgåvan av SC3000? ontopic: videon till Theme Hospital är rätt kul här! Redigerad 4 december, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 ontopic: videon till Theme Hospital är rätt kul här! Ja! --- ont: Age Of Empires 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Ja! --- ont: Age Of Empires 2 Ah. I love it! Spelet som aldrig blir för gammalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Wow, dubbla budskap is the shit=) Hehe, ja, men det var för att du först struntat i att länka och sedan länkat en annan video. Jag var inte så säker på Sim City-filmerna, så det kan säkert ha blivit fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Warcraft3 introt kan man ju inte glömma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Metal Gear Solid 2 Amen.!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Fallout har det bästa introt i spelhistorien om ni frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Final Fantasy VIII Intro Final Fantasy XI Intro Jag tycker dessa är bättre än FFX introt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Mafia Red Dead Revolver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Det var inte den jag letade efter, eller är de en enskild video för Håller med till 100%! Edition-utgåvan av SC3000? ontopic: videon till Theme Hospital är rätt kul här! Hahaha, man kan se Dungeon keeper ibörjan Edit: Nostalgi? Redigerad 9 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Resident Evil 1 http://www.youtube.com/watch?v=XzuB6DWiTq0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts