Gta_Erra Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hej vilket program använder ni när n gör bilar?? OBS jag vill ha ett väldigt enkelt men bra för jag har google SketchUp men det e för svårt med rotering och skit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Mod-forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hej vilket program använder ni när n gör bilar?? OBS jag vill ha ett väldigt enkelt men bra för jag har google SketchUp men det e för svårt med rotering och skit. Vi använder Photoshop för att styla bilar och modda dom. Men när det gäller 3D då är det väl Sketchup som gäller. Inte Google versionen utan den riktiga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Kan jag ta trail versionen eller måste jag köpa?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Allvarligt talat. Jag slänger din gamla tråd i den stora röda soptunnan för att den var kass, och du skapar en ny. Ge dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts