Jump to content

Startsidor!

Hunter
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Har www.dogpile.com

Kan någon förklara varför goggle skulle vara bästa sökmotorn då dogpile söker på alla (alla stora inkl. goggle) sökmotorer samtidigt. :ph34r:

SlewME vad är polisman?

Många sökresultat är inte bra sökresultat, kom ihåg det.

Min är about:blank. Jag vill kunna skriva in adressen direkt när jag startar webbläsaren, istället för att råka skriva den i ett sökfält.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är en sådan? :ph34r:

Den sparar alla sidor du var inne på innan du stängde ner webbläsarfönstret, så nästa gång du öppnar den igen kommer du in på samma sida du var på när du senast stängde ner den. Perfekt för folk som delar datorer med resten av famlijen och suttit och porrsurfat natten innan mamman ska kolla upp priset på en kaffekokare. (=

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den sparar alla sidor du var inne på innan du stängde ner webbläsarfönstret, så nästa gång du öppnar den igen kommer du in på samma sida du var på när du senast stängde ner den. Perfekt för folk som delar datorer med resten av famlijen och suttit och porrsurfat natten innan mamman ska kolla upp priset på en kaffekokare. (=

Hahahaha :lol: .

Ja, tur att man har en egen dator :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor