antepanteboy Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Youtube linkEfter att "Move it or lose it" var färdig så hade jag några stunt kvar som jag klippte ihop till en film Jag kan inte säga att den är bättre än min första men den är nog värd en titt iaf Just like heaven Redigerad 13 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Efter att "Move it or lose it" var färdig så hade jag några stunt kvar som jag klippte ihop till en film Jag kan inte säga att den är bättre än min första men den är nog värd en titt iaf Just like heaven Tankar nu, men det går segt. EDIT: Bättre än din förra, men jag gillar inte riktigt bilstunt. Btw, det var ganska mycket stavfel. Redigerad 28 november, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Varför inte bara slänga upp dom på youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Tankar nu, men det går segt. EDIT: Bättre än din förra, men jag gillar inte riktigt bilstunt. Btw, det var ganska mycket stavfel. Jag vet Engelsk gramatik är inte min starka sida men det går bättre och bättre Btw, YT till helgen Redigerad 29 november, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Nu när jag ändå är här- Filmen var bra, Kommenterade den på GTAS. Vad hette MP sången i Move it or lose it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Det gick skitsakta att tanka den, jag struntar i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Ligger på YT nu...lade länken i första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Första låten var det: The book of heavy metal - Dreamevil? Och den var rätt bra... Redigerad 5 mars, 2007 av hell_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts