Guest markus15 Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Tja, Jag ska konvertera en fälg till gta sa.. Jag har zmodeler2 (Registrerad version) Fälgen är i 3ds och när jag försöker importera den får jag en error att det inte finns något ledigt minne, Någon som vet hur jag ska göra för att lösa den här problemet? Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Importera den i zmod1 först, spara i zmod fil och öppna i zmod2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Okej, Kan zmodeler1 importera 3ds format? Måste man ha en fullversion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Okej, Kan zmodeler1 importera 3ds format? Måste man ha en fullversion? För att importera nåt allas med Zmod så behöver du fullversion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jupp, men Zmod 1 är gratis och finns på hemsidan att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jupp, men Zmod 1 är gratis och finns på hemsidan att ladda ner. Har dom fixat så att ettan är helt gratis med I/E funktion.. (För er som inte vet I/E ibland också Import/Export ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Vad jag vet ja. Fick min från en polare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 HAr 2an "reggad" och skiten stödjer ju inte 3ds.. Därför kör man på 3Ds MAX 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Det funkade bra med det sättet Audipower sa också 3ds max förstår jag inte så mycket av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 HAr 2an "reggad" och skiten stödjer ju inte 3ds.. 3ds filtret funkar sådär på 2:an. Gör samma sak där, Zmod1 först och sen spara som zmodfil sen öppna med Zmod2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts