Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hallå! Hade tänk att lägga upp denna tråden vara för det var ingen som har lagt upp den tidigare.. Det är bara att snacka om spelen och så vidare.. Spelar ni det online eller offline ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Vad är det för typ av spel? Är det skoj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Både jag och nej . . . Hade inget att göra så jag bara la upp en sån här tråd.. Och jag sk*ter i om du gillar det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Vad är det för typ av spel? Är det skoj? Typ nån form av Strategi spel liknande "Total War" fast det fungerar som schack när man slåss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Så förklarar man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Har bara spelat Heros of might and magic 3 och 4. Men 3:an är ett av dom bästa spelen ja spelat. 4 suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Man kan ju göra mer på trean som uppgradera sina trupper Vet inte hur det går till på feman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Har spelat 4:an och jag tröttnade på att snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Har bara spelat Heros of might and magic 3 och 4. Men 3:an är ett av dom bästa spelen ja spelat. 4 suger. Håller med till 100%! Har spelat 4:an och jag tröttnade på att snabbt Prova 3:an bra mkt roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 2:an och 3:an är ruggigt bra, något mer känner jag inte för att testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 3:an och 4:an är mina absoluta favoriter. 5:an = Piss. Dem första 2 har jag aldrig lirat, men känns som att jag inte har missat nåt... eller? Själv kör jag det mest offline. Har svårt att spela det med andra, pga av väntetiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 3:an och 4:an är mina absoluta favoriter. 5:an = Piss. Dem första 2 har jag aldrig lirat, men känns som att jag inte har missat nåt... eller? Själv kör jag det mest offline. Har svårt att spela det med andra, pga av väntetiden. Heroes II är skön. Ibland är man sugen på Heroes III, ibland på II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Heroes II är skön. Ibland är man sugen på Heroes III, ibland på II. Jag har det på min dator i skrivande stund. Vi kan förlusta oss på denna skapelse någon gång inom en snar framtid, du och jag Redigerad 29 november, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Själv kör jag det mest offline. Har svårt att spela det med andra, pga av väntetiden. Då är det bara att spela Heroes 5 på Ghost mode. Där kan man spela på de andras tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 HOMAM3 är ett utav världshistoriens bästa roll/strategi-spel Tror nog jag ska införskaffa det (Heck, jag tror nog trots allt att min lillebror är innehavande utav en skiva), och börja lira lite grann. Online någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Då är det bara att spela Heroes 5 på Ghost mode. Där kan man spela på de andras tur Oj, där ser man! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Oj, där ser man! Tack! " Ghostmode wich allows you to play during the enemy's turn " Låter fräckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Lirat 3:an ganska mycket och 4:an typ en gång, gillar 3:an ganska mycket och det händer att jag spelar det en sväng om jag har tråkigt. Jag är värdelös på't men det funkar om man väljer en lite lägre nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Spelade precis Heroes3. Uppstod nån konstig bugg: Min bästa hjälte blev kopierad, så under den ggn jag väntade på min tur, spelades en av mina "klonade" heroes automatiskt. Redigerad 5 december, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 HOMAM3 är ett utav världshistoriens bästa roll/strategi-spel Tror nog jag ska införskaffa det (Heck, jag tror nog trots allt att min lillebror är innehavande utav en skiva), och börja lira lite grann. Online någon? DU, JAG, IMORRN KLOCKAN 3 BAKOM ICA NÄRA. Ska installera spelet först bara och spela lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts