Hew Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Ja, jag ska nog se den. Som jag sa i den andra tråden så ser jag den på bio om någon polare vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Vote: Nej. Fast det kan väl hända om nån polare har den och gärna vill se. Men jag kommer inte sträva efter att få se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Akta så att du inte får en varning nu. Försökte vara lite provocerande men att ladda hem från iTunes är absolut inte warez. Absolut inte. Om någon mod lyckas få det som warez börjar man undra vad som är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Rensat tråden från diverse chattinlägg. Skrev klart och tydligt att det ska tas via PM och inget annat. Nej, ingen som får varning för att man säger att man ska ladda hem den från itunes eller liknande. Men nu hade ingen gjort det från början. Så ytterligare en gång. ALLT ANNAT PRAT SOM INTE ÄR RELATERAT TILLL SIMPSONS THE MOVIE KOMMER ATT VARNAS FÖR SPAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hittade en annan trailer också. I´ve forgot what i was supposed to say. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag gillade Family Guy-fimen. *A.A pillar på varningsknappen.* Så jag ska se The Simpsons med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag gillade Family Guy-fimen. *A.A pillar på varningsknappen.* Så jag ska se The Simpsons med Jaha....? Vad har Family Guy med Simpsons att göra? Själv så ska jag nog se filmen OffT: Jag gillade också family Guy-filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Jaha....? Vad har Family Guy med Simpsons att göra? Oh... My... God. Det var just det som var grejen. Ja, jag ska se den. Visste inte att det skulle komma en, men det är klart man ska se den. L'editation. Alltså, om du ändå slopade frågan om hur man skulle se den, är pollen helt onödig. I princip alla kommer rösta ja, det är bara idiotiskt. Gör om till en topic istället. Man kan ju likaväl skriva i den hurvida man ska se filmen eller ej, och eftersom närpå alla ska se den är det ingen direkt intressant statistik. Redigerad 25 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jaha....? Vad har Family Guy med Simpsons att göra? Själv så ska jag nog se filmen OffT: Jag gillade också family Guy-filmen ...han var lite rolig förstår du. Självklart ska jag se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Trist trailer... The Simpsons är så fruktansvärt tamt nuförtiden.. Tror jag skippar den här filmen faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Oh... My... God. Det var just det som var grejen. I just lol'd. Alltså, om du ändå slopade frågan om hur man skulle se den, är pllen helt onödig. I princip alla kommer rösta ja, det är bara idiotiskt. Gör om till en topic istället. Man kan ju likaväl skriva i den hurvida man ska se filmen eller ej, och eftersom närpå alla ska se den är det ingen direkt intressant statistik. Alla forumiter ska se The Simpsons movie förutom L_Voll, För han är ett finskt litet såpatroll. Alla forumiter ska se The Simpsons movie förutom MetoC7, Nej, för han bara bestämde sig för det, hux flux nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Klart man ska se den. Har dock inga höga förväntingar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Klart man ska se den filmen! WOHO! USA! USA! Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Självklart att jag ska se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ja, jag ska se den. Men vart i hela hälsingland tog mitt andra inlägg vägen på första sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ja, jag ska se den. Men vart i hela hälsingland tog mitt andra inlägg vägen på första sidan? Ligger nog och gömmer sig i den andra topicen (den i pepperskorgen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Yes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Som ett troget Simpsons fan så ere min plikt att se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Vote: Ja. Klart man ska se den . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag ska se den, kommer den inte på bio är i Arvidsjaur så får jag väl fixa den på annat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts