Nord Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Här är en topic med två enkla svar, ja eller nej. Inget warez här nu tack. EDIT: Vote; Ja. Redigerad 25 november, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Yesch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Ja, jag ska ladda ned den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Det är inte klokt vad man kan hitta på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Vote: ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Of course. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Skribb, du fattar verkligen inte va? så fort morgondagen gryr så åker du på ytterligare en varning, och denna gång innefattar även detta en tids bann. Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Ja, det ska jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Håller med dig Kebab.... Redigerad 25 november, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 När kommer den? Vote: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Håller med dig Kebab.... Hahahaha Jag kan tillägga att jag känner på mig att filmen kommer floppa. Eller, jättemånga kommer gå och se den, men jag tror inte den kommer vara så bra som man vill at den ska vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 När kommer den? Vote: Ja. 27:e Juli 2007. Trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 27:e Juli 2007. Trailer. Haha, efter att ha sett trailern så är jag villig att byta åsikt, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Nu har jag säkert missat något men varför får man varning av att säga att man ska ladda hem en film? Det är inte uppmaning på något sätt. Man kan också ladda hem den från iTunes, betala för den och då få den helt lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hahahaha Jag kan tillägga att jag känner på mig att filmen kommer floppa. Eller, jättemånga kommer gå och se den, men jag tror inte den kommer vara så bra som man vill at den ska vara... Knip igen din lille posthunter! Den kommer nog bli riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Nu har jag säkert missat något men varför får man varning av att säga att man ska ladda hem en film? Det är inte uppmaning på något sätt. Man kan också ladda hem den från iTunes, betala för den och då få den helt lagligt. Vi kan inte ha små jävla kryphål för warez prat. Även allt snack om "buskar" och liknande varnas också. NU GÖR VI SÅHÄR. ALLT FORTSATT PRAT OM WAREZ, ELLER FRÅGOR OM WAREZ, TAR NI VIA PM, ANTINGEN MED MIG ELLER NÅGON ANNAN. HÅLL TRÅDEN REN. Redigerad 25 november, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Ja, jag ska se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Skribb, du fattar verkligen inte va? så fort morgondagen gryr så åker du på ytterligare en varning, och denna gång innefattar även detta en tids bann. Grattis Tack! Så här säger reglerna om warez: §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Låt mig nu dissekera detta för dig: Har jag uppmanat? Nej. Har jag hjälpt någon? Nej. Har jag gjort någon som helst förfrågan? Nej. Du är endast moderator på detta forum och är inte i en position att stifta egna regler. Tji fick du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Du är endast moderator på detta forum och är inte i en position att stifta egna regler. Tji fick du. ...Men nog är han egen alltid... Hehu... ...Ehm. Null Vote. Redigerad 25 november, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) *text* Skrev nyss ett PM med ungefär samma innehåll (fast lite mer). Gör det du också. *edit* Och som svar på fråga, ja jag ska se den men inte på bio. Hyra den kanske. Eller ladda hem från iTunes. Redigerad 25 november, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts