LunCh Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Tror ni att gta3 kommer till xbox innan sonys avtal slutar gälla (se nyhet) jag tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 nää... då får R* betala.. ..dyrt. Men förpackningen kan va fejkad jöö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 GTA3 är nog inte särskilt hett 2004. Fast med tanke på att det är Xbox, som nästan bara har skitspel, så kanske det blir en hit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 nää... då får R* betala.. ..dyrt. Men förpackningen kan va fejkad jöö... jag tycker att det är fejkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Jag tror inte på att GTA3: Xbox kommer men det verkar skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Jag tror inte på att GTA3: Xbox kommer men det verkar skumt... Det är nog inte värt att ge ut ett 3 år gammalt spel på Xbox, tror inte att så många skulle köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 jag har sett förpackningen på blaques gta sida uppe i hörnen på den sidan finns olika gta förpackningar där finns xbox förpackningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 jag har sett förpackningen på blaques gta sida uppe i hörnen på den sidan finns olika gta förpackningar där finns xbox förpackningen Sorry dude! Ingen Xbox-förpackning på Blaques GTA-sajt. (Jag borde ju veta...) Den GTA3-förpackningen som är uppe i högra hörnet på första sidan hittade jag någonstans på internet och satte dit innan jag hade sett hur den riktiga såg ut. Vet faktiskt inte vad det är för förpackning. Om du klickar på GTA3 (på Blaques GTA-sajt) så är där den riktiga förpackningen. Måste ha glömt att byta ut den på första sidan... Xbox-GTA3-förpackningen ser dessutom inte likadan ut som den GTA3-förpackning som finns på Blaques... Btw, jag tror inte heller att GTA3 kommer till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts