Shady_4_life Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Skulle bara säga till alla eminem och ShadyRecords Fans att jag har lyckats få tag på Eminems och ShadyRecords nyaste album! det heter The Re-up, och är helt sjut bra! där är bland annat låtar från Eminems nyaste signade artister, Bobby Creek & Ca$his.. Där e 22 helt nya låtar, varav ca 3 st e remix på gammla låtar från eminem & 50cent... Eminem har och är med på ca 10 låtar.. här e listan på låtarna! "The Re-Up" 01.Shady Narcotics - Eminem [skit] 02.We're Back - Eminem, Obie Trice, Stat Quo,Bobby Creek & Ca$his 03.Pistol Pistol (Remix) - Obie Trice 04.Murder - Bizarre & Kuniva 05.Everything Is Shady - Ca$his 06.The Re-Up - Eminem & 50Cent 07.You Don't Know - 50Cent, Eminem, Ca$his & Lloyd Banks 08.Jimmy Crack Corn - Eminem & 50Cent 09.Trapped - Proof 10.Whatever You Want - Kuniva & Swifty 11. Talkin' All That - Ca$his 12. By My Side - Stat Quo 13.We Ride For Shady - Obie Trice & Ca$his 14.There He Is - Bobby Creek 15.Tryin' Ta Win - Stat Quo 16.Smack That (Remix) - Stat Quo & Bobby Creek 17.Public Enemy #1 - Eminem 18.Get Low - Stat Quo 19.Ski Mask Way (Remix) - 50Cent 20. Shake That (Remix) - Nate Dogg,Eminem,Obie Trice & Bobby Creek 21.Cry Now (Remix) - Obie Trice,Kuniva,Bobby Creek, Ca$his & Stat Quo 22.No Apologies - Eminem Vill ni ha några eller alla så får ni säga till så addar jah på msn, eller gör tvärtom... PS. VÄLDIGT värt att lyssna på!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Mmm jete_bra lilla gubben men sånt här är Hiphop tråden till för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Mmm jete_bra lilla gubben men sånt här är Hiphop tråden till för. Wörd up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Kan väl inte va så bra med allt jävla G-Unit skit. Dock är väl D12 låtarna värda att lyssna på. Men skriv i Hip-Hop tråden istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Kan väl inte va så bra med allt jävla G-Unit skit. Dock är väl D12 låtarna värda att lyssna på. Men skriv i Hip-Hop tråden istället. G-Unit = Hip-hopvärldens Britney Spears Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 G-Unit = Hip-hopvärldens Britney Spears Det kan inte vara bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Det kan inte vara bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Bara We're Back - Eminem, Obie Trice, Stat Quo,Bobby Creek & Ca$his är bra. Köp Jay-Z's nya album istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Om det är remixer är det ju inte helt nya låtar. Tänk lite lilla du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Bara We're Back - Eminem, Obie Trice, Stat Quo,Bobby Creek & Ca$his är bra. Köp Jay-Z's nya album istället. Är du hög eller??? Du är den förste som säger att Jay-Z's nya album ska köpas! Köp isåfall The Game - Doctors Advocate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Är du hög eller??? Du är den förste som säger att Jay-Z's nya album ska köpas! Köp isåfall The Game - Doctors Advocate Om du är så tuff att du försöker säga att det är bättre att ladda hem hans album än köpa det så tycker jag att du borde skärpa till dig. Om jag har fel får jag be om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jaja lås här nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Om du är så tuff att du försöker säga att det är bättre att ladda hem hans album än köpa det så tycker jag att du borde skärpa till dig. Om jag har fel får jag be om ursäkt. Nu är inte frågan om nerladnning eller ej, utan att albumet är kasst som fan. Ingen tycker om det. 179 kr på en rappare som är sämre(har blivit) än 50 cent är inte värd att ge pengar till. Jay-Z skulle inte ha gjort en comeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 2 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nu är inte frågan om nerladnning eller ej, utan att albumet är kasst som fan. Ingen tycker om det. 179 kr på en rappare som är sämre(har blivit) än 50 cent är inte värd att ge pengar till. Jay-Z skulle inte ha gjort en comeback. För det första så hoppas jag att du inte menar att det är eminem som har blivit sämre än 50cent??? Eminem är på så mkt högre nivå än 50cent är, så dom borde inte ens få jämnföras! däremot så förstår inte jag vad det speciella med Jay-Z nya album är?! något av det sämsta jag hört.. Ett exempel på hur stor artist eminem är, är att han är den första artisten som gjort en MixTape, och fått det så känt, tack vare att alla hans fans vätat på hans Comeback.. och alla låtar där eminem är med på detta albumet är bra på något sätt, t.ex. "No Apologies"- Skitbra text och beaten e jävligt nice! "We're Back" - Eminem har lätt den bästa versen men inte så skön beat.. "The Re-up" - Den Bästa Beaten jag hört på några år, och Eminem är skitbra i denna, och 50cent är rätt okey faktiskt.. "jimmy Crack Corn" - Eminem har några grymma Punchlines i andra versen.. jag tycker detta är ett fullkomligt bra album, och that's it!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 För det första så hoppas jag att du inte menar att det är eminem som har blivit sämre än 50cent??? Eminem är på så mkt högre nivå än 50cent är, så dom borde inte ens få jämnföras! däremot så förstår inte jag vad det speciella med Jay-Z nya album är?! något av det sämsta jag hört.. Ett exempel på hur stor artist eminem är, är att han är den första artisten som gjort en MixTape, och fått det så känt, tack vare att alla hans fans vätat på hans Comeback.. och alla låtar där eminem är med på detta albumet är bra på något sätt, t.ex. "No Apologies"- Skitbra text och beaten e jävligt nice! "We're Back" - Eminem har lätt den bästa versen men inte så skön beat.. "The Re-up" - Den Bästa Beaten jag hört på några år, och Eminem är skitbra i denna, och 50cent är rätt okey faktiskt.. "jimmy Crack Corn" - Eminem har några grymma Punchlines i andra versen.. jag tycker detta är ett fullkomligt bra album, och that's it!! Kan du läsa svenska eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 179 kr på en rappare som är sämre(har blivit) än 50 cent är inte värd att ge pengar till. Jay-Z skulle inte ha gjort en comeback. Den med John Legend är helt okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts